bergaloevera Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg kjøpte meg ny spillmaskin uten skjerm i mars 07 fra komplett til 15.000 Slo av maskinen på vanlig måte når jeg gikk og la meg i forigårs.. Når jeg kom hjem fra jobb i går og skulle skru på maskinen skjer det ikke en dritt.. Den er helt død... Nei, sikringen har ikke gått! Det er strøm der! Har prøvd å koble fra pluggen fra power til hovedkort og starte powersupply ved å kortslutte de 2 ledningene som gjør dette og da startet poweret og harddisker og sånn startet også... Men det skjer ikke en dritt når jeg skal skru på dataen... Jeg orker ikke tanken på å skaffe stor eske, pakke, betale porto og styre og sende den tilbake til komplett nå før jeg har gjort et forsøk på å finne feilen selv... Kanskje bare en bagatell... Hva kan være galt??? Tips til hva jeg kan prøve? Skal prøve å kortslutte pinnene på hovedkortet som på-brytern i chassi er kobla til å se hva som skjer da etterpå... hmmm... TIPS??? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Fant du ut av det? Nøyaktig det samme har skjedd hos meg!! Led samt "på-lyset" lyser på hovedkortet, men maskinen er helt død. Noen som har en ide? Lenke til kommentar
qpeg Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) ta ut og sett inn igjen skjermkort. har du 2 minnebrikker så ta vekk den ene. koble fra de hdd som ikke brukes av oprativsystemet. jumpstart strømforsyningen hadde et slikt problem for noen mnd. siden. lys i hk og systemet fikk strøm :O men når jeg prøvde å jumpstarte strømforsyningen ville den ikke. jeg skrudde den opp og fjernet alt støv som var inni (det var mye) og da virket den igjen har opplevd med en hp pc at powerknappen på kabinette er defekt. Endret 15. februar 2008 av qpeg Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Fikk igjen PCn fra komplett nå for en uke siden. PSU defekt - byttet med identisk vare stod det... Garantisak Men tok fan meg en mnd fra jeg sendte den inn til jeg fikk den tilbake!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå