DaggyBarlander Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Er det noen som har skaffet seg spillet? Det hadde visst lansering i går om jeg ser riktig. Det virker veldig fristende å gå til anskaffelse av det. Men jeg mangler litt informasjon etter å ha lest et par reviews: støtter det lokal multiplayer med split-screen, og hvor mange spillere på samme skjerm? Edit: skriveleifer Endret 9. februar 2008 av DaggyBarlander Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ingen split screen online. Faktisk er det ingen offline multiplayer i spillet. Lenke til kommentar
DaggyBarlander Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Synd det ikke var lokal multiplayer, får håpe 32-player online veier opp for det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er litt få maps på online delen, men det er artig å endelig spille inline på Wii Lurer på om eg skal smelle på litt Wii no, har ikkje fått testet online delen så mye. Lenke til kommentar
DaggyBarlander Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Spillet frister virkelig, har lyst på litt skytemoro til den hvite boksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå