levlex Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ny proffmobil med egen skjerm i menyknappen. Les mer Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Aha ja.. Dette så da spennende ut! Er spent på hvor bra "Magical touch?" (husker ikke hva det het) fungerer. Men sånn ellers så fungerer spesifikasjonene rimelig bra for en slikt telefon. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Spennende! Rett og slett. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Å vips så var den der...ser da virkelig lekker ut Spennende med Magical Touch "tasten". Men er litt synd den ikke kjører Symbian eller Windows mobile, men det blir likevell spennende å se de nye menyene Samsung har lovet oss Kan jo også nevne at Soul i likhet med i450 skal være utstyrt med ICEpower-forsterker fra Bang & Olufsen. Gleder meg til å få testet denne lekkerbiskenen ja... Endret 8. februar 2008 av mobifil Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 "superduper-3G"? De burde virkelig komme opp med et nytt navn for denne 3g-teknoligien. Så den omtalt som Turbo3G i lokalavisa her om dagen. Måtte bare riste å hodet. Ellers så virket den jævlig nice. Ikke meg imot å hatt en slik =) Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) superduper-3GHold dere for gode for å bruke slike beskrivelser. 3G-teknologi er generelt et lite dekkende fellesnavn, super-3G, superduper-3G og turbo-3G er bare tull! Teknologien vi bruker i Norge heter UMTS, og alle forbedringer tilgjengelig er en form for HSPDA. Akkurat som EDGE har HSPDA forskjellige klasser, og den klassen som foreløpig er tilgjengelig i noen norske byer støtter opptil 1.8Mbit nedlasting. Jeg ser ikke problemet med å droppe navn som kommer fra tabloiddelen av teknologimedia. I tillegg lover Samsung oss helt nye menyer i Soul. Brukeren skal få mulighet til å endre utseende, ikonplassering og fargevalg i menyene i tillegg til vanlig temavalg, som er standard i dag.Hvorfor ikke bare bruke noen skikkelige menyer, som feks S60 de har testet nå nylig? I Korea og Japan er det sikkert fett med mobiler som ikke kan ha vibrasjon og ringelyd samtidig, for å ikke snakke om en egen lyd for hver bevegelse i menyene. Endret 8. februar 2008 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 "superduper-3G" Hehe, konge Så spennende ut den telefonen, ja Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 høres ut som en spennende telefon ja. men jeg er nok enda en som savner ett smart os. Lenke til kommentar
krazy Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Selger lett U700'n min og kjøper den her Har jo alt jeg trenger + bedre kamera og støtte for større minnekort =) Lenke til kommentar
µT. Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 høres ut som en spennende telefon ja. men jeg er nok enda en som savner ett smart os. Hadde denne hatt en 3" skjerm,VGA oppløsning, vært 10mm tykk, touchscreen, ett smart OS, greit nok kamera, da hadde jeg vurdert den hehehe.. Så jeg holder meg fortsatt til HTC Touch.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Nå fikk jeg plutselig lyst på en Samsung telefon, det må sies Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg