barbar Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Hei, jeg ønsker meg den nye 12-tommers PowerMac - som har utsalgspris på 16.700,-. Problemet er at jeg bare har 10.000,- til rådighet - hva gjør jeg? Konstruktive svar, taes imot med stor takknemlighet! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Hei,jeg ønsker meg den nye 12-tommers PowerMac - som har utsalgspris på 16.700,-. Problemet er at jeg bare har 10.000,- til rådighet - hva gjør jeg? Konstruktive svar, taes imot med stor takknemlighet! Mitt konstruktive svar er å vurdere om du faktisk skal ha deg mac. No offence men tror ikke det er det beste kjøpet i dagens situasjon. Får 10000kr får du en god pc som burde rocke mac i grafikk behandling og alt mac var best til før! (ikke bli sur for svaret a!) EDIT: og om du står fast på at du skal ha deg mac til 16700kr, så får du vel nesten vente til du får råd da, eller kjøpe en brukt. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Enig med barbar der ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå