h4lv0rs3n Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 hvordan resetter jeg CMOS? jeg har funnet den lille grønne Jumperen i hovedkortet vis det er riktig?! Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 hvordan resetter jeg CMOS?jeg har funnet den lille grønne Jumperen i hovedkortet vis det er riktig?! Det står beskrevet i bruksanvisningen for hovedkortet. Lenke til kommentar
h4lv0rs3n Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 fant et guide på nett.. kan det være riktig at jeg bare trenger å skifte plass på jumperen? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 fant et guide på nett.. kan det være riktig at jeg bare trenger å skifte plass på jumperen? Ja. Men husk å sette den tilbake igjen etterpå. Lenke til kommentar
h4lv0rs3n Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 skal jeg skru på maskinen mens det er på den mottsatte side av normalt? også skru maskinen av igjen å sette den på plass? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) skal jeg skru på maskinen mens det er på den mottsatte side av normalt? også skru maskinen av igjen å sette den på plass? Ja, det er slik jeg har forstått det. MEN: Jeg har aldri hatt behov for å gjøre dette selv, så jeg har aldri gått inn for å finne ut hvordan man gjør det i detalj. edit: Fant noe her. Endret 8. februar 2008 av nebrewfoz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 skal jeg skru på maskinen mens det er på den mottsatte side av normalt? også skru maskinen av igjen å sette den på plass? På min gamle maskin måtte jeg gjøre dette. Nå trenger jeg bare flytte den frem og tilbake når maskinen er av. Lenke til kommentar
h4lv0rs3n Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 done, gjort det, men nå kommer jeg bare til der hvor det står sikkerhets modus osv... så tar jeg vanlig standard gå inn i windows, men så stopper den på loading screen og restarter!! NEED HELP Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Da bør du prøve å repparere windows med installasjons-CDen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå