Entity extraction Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Satt å slumret på sofaen og zappet forleden. Så begynte det en serie som heter LIFE på tv3. Har søkt gjennom forum for å finne en tråd om serien, men jeg er vel ikke flink nok til å søke på hw.no. Jeg finner ingen trå om denne artige serien. IMDB Damian Lewis er for mange kjent fra Band of Brothers, og spiller glimrende i rollen som halvgal politi. Har nå sett 3 episoder, og digger denne serien. Leste på seriens webside at serien er plukket opp for full season (når SWG begynner å funke igjen) så forhåpentligvis er ikke dette noke en "journeyman" serie. Dersom det finnes en tråd om LIFE, så beklager jeg. Men hvis ikke, noen som er hekta på den? Endret 17. april 2008 av b@rgen Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Fruen i huset har sett den, hun likte hva hun så. Blir vel ikke lenge til jeg sjekker den ut selv. Har hørt en del bra om den, virker som de fleste jeg kjenner liker den. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 hmm , ikke hørt om denne serien nei... ut i fra førsteintrykket så kan denne serien falle i smak. Mye mulig at jeg sjekker den ut Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Beste nye serien i 2007. Charlie Crews er den beste politikaraktern per dags dato. En mykere utgave av House i politiuniform med action og mer mennskelighet. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Har nå sett ferdig de epsiodene som er laget. Dette er en virkelig god serie! Skjønner fin lite av at den ikke har fått mer oppmerksomhet. Gleder meg til fortsettelsen. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Serien gjør et godt førsteinntrykk, men det daler etter det. Damiens sære opptreden er i begynnelsen ganske kul, men man blir fort lei. Tror ikke at jeg kommer til å se andre sesongen. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Så første episode, men fikk ikke sett den andre. Lenke til kommentar
xkatx Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hva heter den sangen som er på reklamen for Life nå for tiden da?? Jeg trenger å vite , men klarer ikke finne ut av det Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Kjempeserie!! Sett alle de som er komt ut! Crews er fantastisk karakter! Veldig spent på koss de kjører serien videre nå.... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Er vel ganske opplagt hvordan de kjører serien vidre med tanke på innholdet i serien vel? Uansett, jo er en fantastisk serie. I fjor når den kom, så var det serien som overraska meg mest. I år er det new amsterdamn, hender det kommer et par serie perler som ikke så mange får med seg. Men Life er virkelig verdt tiden og kreftene man bruker på og se den I am not attached to this car ;P Den har forsatt en fin ring i hodet mitt ;P Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Er vel ganske opplagt hvordan de kjører serien vidre med tanke på innholdet i serien vel? Det er slettes ikke opplagt! Det kan nemlig være at denne røde tråden nå skal tynes og vrenges og plage oss på akkurat samme måte som mange andre serier! Men eg er optimist! Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) /sigh, mumle noe om moderator som finner ut at 2 måneder etter å ha blitt postet så er emnetittelen for kort. mumle mumle gåsegg Endret 17. april 2008 av b@rgen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Sært drap i episode 3 sesong 2.... Hehe... skamfryse en person med nitro... Vil tro det skulle store mengder til ja.... Og den tanken var da svært liten! Men kult uansett! Nesten like kult som han som fikk sprengt bort bena sine og stod foran kjøleskapet! Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 De som likte episode 02x04 burde kanskje sjekke ut Das Experiment Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Beklager å bumpe en gammel tråd, men nå som sesong 2 har begynt på Tv3 - er det noen som følger med fortsatt? Noen som vet om det kommer en sesong 3? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Fantastisk serie, har nettopp sett serien på nytt, skulle ønske vi fikk en dobbeltepisode ellerno som et tilbakeblikk på tia Charlie hadde da han satt inne. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nydelig sesongfinale, muligens seriefinale i USA i går: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Mye bra action, en bra og tydelig ikke forhastet forklaring på det meste av historien rundt hvorfor de valgte Crews og hvem. Digget meg at Charlie drepte Nevikov på slutten av episoden, du tenkte veldig at nei de kan ikke slutte nå. Jo, de kan slutte nå. Personelig vil jeg ha mer Life etter sesong 2, men etter denne seriefinalen er jeg fornøyd. Dette er virkelig en serie som avsluttet bra. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Regner med at dette er Norsk-tv serie-seere-opplegg, legger i spoiler. Ser uten tekst, sikkert gått glipp av noe. Hvorfor er dama som skulle gifte seg med faren så bitchat plutselig? Mot økonomimannen. Noen som vet om det kommer noe mer? Isåfall må det være en ny historie. Litt mildere i skandalene/internt i politiet en the wire, men god serie. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Innlegget der makes no sense(kanskje det du lurer på i spoiler) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skjønner ikke hva så bitchat plutselig betyr. Men Olivia stakk av til Spania blant annet etter at hun ikke ville være sammen med faren til Crews lenger på grunn av det dårlige forholdet de hadde, og hun valgte ikke Ted heller. Så viser det seg i sesongfinalen at hun kanskje vil bli sammen med Ted. Ingenting er bekreftet om en ny sesong. Ikke skuespillerne har fått vite dette enda, så vet ikke. Kommer nok en nyhet om at serien er ferdig eller at det kommer en ny sesong i mai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå