foenix Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hvordan får jeg tilgang til mappen: lokale innstillinger? Jeg antar at den er skjult siden jeg ikke finner den når jeg søker.. Lenke til kommentar
bjarters Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Du kan vel bare åpne min datamaskin og skrive i adresse feltet. På min som er engelsk windows xp blir det C:\Documents and Settings\Navn_på_brukeren\Local Settings Kan selvsagt aktivere skjulte mapper ved å gå på verktøy->mappe alternativer->Vis(View på min egelske). Så huker du av for å vise skjulte filer og mapper. Endret 8. februar 2008 av bjarters Lenke til kommentar
foenix Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Du kan vel bare åpne min datamaskin og skrive i adresse feltet. På min som er engelsk windows xp blir det C:\Documents and Settings\Navn_på_brukeren\Local Settings Kan selvsagt aktivere skjulte mapper ved å gå på verktøy->mappe alternativer->Vis(View på min egelske). Så huker du av for å vise skjulte filer og mapper. [/quo Jeg fant mappen nå, men undermappen med de mange tallene inneholdt ingenting hva kan være galt? C:\Documents and Settings\dagfinn\Lokale innstillinger\Programdata\Identities\{46A4E8E8-30E3-465F-82F5-B1---------}(her stopper det)\Microsoft\Outlook Express\Innboks.dbx Lenke til kommentar
bjarters Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du kan jo benytte outlook express sin impporter/eksporter funksjon. Her kan du også velge hvor du vil lagre filen som den generere. Så kan du importere denne igjen til den nye maskinen. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå