Two-headed boy Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Da jeg våknet i dag var merket jeg at jeg nesten ikke hørte noe i det ene øret. Dette er noe som har skjedd i løpet av natten. Følelsen er omtrent som om øregangen er fylt med vann som ikke vil ut. Det er også trykk i øret. Jeg mistenker at det er ørevoks eller noe som tetter, selv om jeg aldri har hatt problemer med dette før. Det er uansett fryktelig irriterende og hemmende. Jeg orker rett og slett ikke tanken på å gå slik over lengre tid. Noen som vet hva dette kan skyldes og hvordan jeg kan få fjernet det? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Noen som vet hva dette kan skyldes og hvordan jeg kan få fjernet det? Ber moren/damen/venninen/faren/what ever din ta en titt inni ørekanalen. Anbefalt verktøy er: Q-tips vaio Endret 8. februar 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Q-tips kan gjøre vondt verre hvis det er ørevoks som er problemet. Kan jo være at du har dott i øret? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kan være oppsamling av vann etter dusjing , eller bare mye ørevoks som ligger og tetter? Trykk i øret får du av begge deler. Har opplevd dette selv etter og ha sovet mye på en side Det værste er jo vist du må drenere ut veske Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg fikk også noe lignende for noen mnd tilbake. Dro til legen og han sa det var ørevoks(han holdt på å le seg i hjel, siden det var helt tett ).. Han tok bare å spylte ut med vann, ikke vondt eller noe. Tipper det er det du har fått også. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg har det samme problemet som trådstarter, bare at det gjelder begge ørene, og at det ble verre over 2 uker. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Pia_* Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Anbefalt verktøy er: Q-tips vaio Kødder du? Trudde du var medisinstudent og greier. Selv jeg vet at q-tips er fyfy... Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Pia? Tja, Si meg Pia, Hva vil du bruke til å pille ørene med? Nål? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Pia_* Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Pia? Tja, Si meg Pia, Hva vil du bruke til å pille ørene med? Nål? Ja og? Noe galt med Pia? Har hørt at det minste man skal putte i øret ikke skal være mindre enn en albue. Syns du en q-tips går greit må du ha særdeles pinglete armer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå