AK47 Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg har en AMD Athlon 1ghz maskin som jeg gjerne skulle overklokke. I første omgang vil jeg bare prøve så enkelt som mulig uten for mye dill dall. Fra før på maskinen har jeg 512 mb ram og Geforce 3 64 mb grafikkort. Noen som har tips om hvordan jeg går fram, evt. hvor jeg kan finne informasjon? Mener jeg har sett noen programmer man kan laste ned fra internett for å overklokke maskinen litt. Stemmer det? Noen som vet hvor man finner det? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Sjekk ut nybegynnerguiden på overklokking.no.. Der står det mye grunnleggende Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Har lest den, men ble ærlig talt ikke så mye klokere. Jeg vil vite nøyaktig hvor jeg bruker f.eks blyantene og hvordan jeg gjør innstillingene i Bios. Det er sikkert greit for de som kan det fra før, denne artikkelen :oops: Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Nybegynnerguiden svarer egentlig ikke på spørsmålet om hvordan man overklokker. Dette gjøres i BIOS, i AMIBIOS er det i alle fall noe som heter "Hardware monitor setup". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå