Aetius Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kroken på døra for norges største fotoutstyrskjede. Les mer Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kanskje fordi det meste de hadde var overpriset? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Faen, det var en god butikk... Handlet der flere ganger, og jeg er en amatørfotograf som tar 2-3 bilder i uka. Av hunden Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kanskje fordi det meste de hadde var overpriset? Min erfaring har egentlig vært motsatt, og jeg har flere ganger lurt på hvordan de har klart å slå nettbutikkene på pris samtidig som de hadde fine, sentrale lokaler, selgere i butikk osv. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kjipt. De var jo en veldig bra butikk jeg unngikk å gå forbi i utide... Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Slettet av brukeren... Endret 6. mars 2009 av omaha Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kanskje fordi det meste de hadde var overpriset? Min erfaring har egentlig vært motsatt, og jeg har flere ganger lurt på hvordan de har klart å slå nettbutikkene på pris samtidig som de hadde fine, sentrale lokaler, selgere i butikk osv. Det har jeg også lurt på. Vet jo at det er mange nettbutikker som sliter med å få det til å gå rundt pga lav fortjeneste på tingene de selger. Når en vanlig butikk med veldig sentrale lokaler klarer å ha enda lavere pris, så finner jeg det litt underlig. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kanskje fordi det meste de hadde var overpriset? Jeg tenkte det stikk motsatte. De har etter min erfaring ofte vært i tetsjiktet i prisguiden til tross for at de ikke bare er nettbutikk. Godt rykte for servicen hadde de også. Men hva skjer med fremtidige reklamasjonssaker nå? Tar leverandører som Canon, Nikon osv noe ansvar i den forbindelse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Dette kom rimelig brått, jeg kjøpte selv et videokamera hos FotoVideo i fjor, betalte mindre der enn hva jeg ville gjort hos selv de billigste nettsjappene og de var også veldig flinke og imøtekommende når det kom til service på dette kameraet. De var også såpass hyggelige at de lot meg låne et bedre kamera til ferien min mens mitt eget var inne på garantireparasjon. Uansett, jeg synes det er svært trist at de nå forsvinner. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Men hva skjer med fremtidige reklamasjonssaker nå? Tar leverandører som Canon, Nikon osv noe ansvar i den forbindelse? Hvordan er loven på dette punktet. Ikke slik jeg er mest oppdatert på. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Surt. Allt jeg har kjøpt av utstyr er kjøpt der. Veldig fornøyd med de. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Men hva skjer med fremtidige reklamasjonssaker nå? Tar leverandører som Canon, Nikon osv noe ansvar i den forbindelse?Av det jeg har lest tidligere så skal det være mulig å reklamere mot neste ledd i kjeden, dvs. importør. Det som er mer interessant er hva som skjer hvis man må reklamere når FotoVideo er både importør og selger (f.eks. Sigma-optikk). Etter loven kan man vel i prinsippet gå på produsent, men det kan fort bli en komplisert affære hvis produsenten ikke er samarbeidsvillig. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Dette var trist. Har kun kjøpt en nikonkit derfra, men jeg lagt merke til at de var den aller billigste butikken til tross for både fagkyndig personell, service og beliggenhet. Skulle gjerne tatt flere turer innom dersom lommeboka tillot det. Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Synd.. veldig synd. Var en bra butikk med veldig gode priser med tanke på at de hadde samme pris på nett som i butikk. Får håpe det ikke skjer noe galt med kameraet mitt nå... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kondolerer overfor kunder og ansatte. Alltid trist med konkurser. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Veldig merkelig da Fotovideo Norge As, som eier Fotovideo Oslo, har følgende regnskapsinfo: Regnskapsår - Omsetning - Resultat - Egenkapital 2006 - 168 687 000 - 5 633 000 - 7 150 000 2005 - 118 330 000 - 1 343 000 - 2 958 000 2004 - 69 848 000 - 2 169 000 - 1 926 000 De har jo en vesentlig økning på alle punkter. Ingen av selskapene Fotovideo Norge eier har gått med noe underskudd utenom Fotovideo Oslo As som ikke har noe tall å vise frem da de ikke ble registrert som eget foretak før 2006. Noe er humbug her. Endret 8. februar 2008 av überGoliath Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Deler meningen til Svedge her.. Handlet der skjelden pga. høy pris i forhold til andre butikker. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Nå går de regnskapene bare frem til og med 2006. Slik jeg forstår det på akam-artikkelen er det vel tallene fra 2007 som er problemet, spesifikt en noe mislykket satsning i Sverige. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 No kan jeg ikke mye om regnskap, men jeg ser ikke tegn til underskudd. Snarere tvert imot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg