Ed_Solheim Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Noen som har erfaringer med NextGentTel bredbånd til bedrift? Driver å lurer på å bytte til NGT 2048/640.. men jeg kunne godt tenke meg å høre andre folks erfaringer med NGT's bedrifts tilbud.. (Tenker da som faktisklinje hastighet, oppetid, etc.) På forhånd takk! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 funker på akkurat samme måte som privat-tilbudet.. det eneste er installasjonen, den koster 3100,- (sammenlignet med privat, der det ligger på en tusenlapp). har ikke hatt noe problemer med linjen så langt.. Lenke til kommentar
Ed_Solheim Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Hvor godt fungerer privat da (har ikke fått min innstallert enda ser du ) Lenke til kommentar
perry Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Har 2048/640 privat. Funkerer helt fint. SHDSL kan kanskje være bedre for en bedrift hvis det skal sendes store filer ut. Lenke til kommentar
Ed_Solheim Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Noen spesiell grunn til det? (annet enn større hastighet mener jeg) Mindre packets tap? 640 er jo ikke så fælt tregt da IMO.. Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg sitter med 2048/640 bedrift fra nextgentel. Fungerer glimrende og i løpede av det året vi har hatt det så har det vært nede i maks 7 timer tilsammen. Sitter også med en 2mbit shdsl linje fra nextgentel, som går til en web/mail server hvor vi trenger stor uthastighet også og det fungerer like bra. Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 må bare få si at jeg er veldig fornøyd med min adsl fra nextgentel. Stabilt og gode hastigheter. Det børr vel være slikt med bedrifts linjene også Lenke til kommentar
durabit Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Noen som kjenner til fradragsregler for bredbånd til enmannsbedrift? Vil det være rimeligere? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Noen som kjenner til fradragsregler for bredbånd til enmannsbedrift? Vil det være rimeligere? Det er driftsmidler og du kan utgiftsføre og få igjen MVA, er de kjipe så må en viss prosent tilskrives privatbruk hvis du har kontor eller firma-adress i hjemmet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Noen som kjenner til fradragsregler for bredbånd til enmannsbedrift? Vil det være rimeligere? nix. mailet ngt og spurte dem om dette, men det var 3100,- for installering uansett, pluss 800,- for billigste abb. Lenke til kommentar
boza Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hvorfor er det så himla dyrt til berifter? Lenke til kommentar
durabit Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Nextgentel er iallefall billigere enn Telenor og andre tilbydere. Dumt at det er så dyrt å etablere. Jeg syns også at vi som driver enmannsbedrifter med kontor hjemme burde vært begunstiget med skattefordeler tilsvarende ansatte i større bedrift med hjemmekontor. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Nextgentel er iallefall billigere enn Telenor og andre tilbydere. Dumt at det er så dyrt å etablere. Jeg syns også at vi som driver enmannsbedrifter med kontor hjemme burde vært begunstiget med skattefordeler tilsvarende ansatte i større bedrift med hjemmekontor. Kan du tro, vi som er selvstendig næringsdrivende er jo og betrakte som annenrangsborgere i øynene på det offentlige. Men du får da utgiftsført det og slipper jo MVA så det er jo noen fordeler. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hvorfor er det så himla dyrt til berifter? dette var det svaret jeg fikk: Hei Bedrifter betaler ekstra for generelt høyere krav til service og oppfølging. Vi har egen kundeservice for bedrifter. Det er også helt andre tilleggstjenester som er mulig på et bedriftsabonnment (flere faste IPer, VPN, brannmurer, epost, web, domene...) Har forståelse for at dette kan føles urettferdig for noen mindre bedrifter. Likevel har vi valgt å sette skillet på hvilken type lokale linjen installeres i (privat hjem/bedrift). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå