Gå til innhold

[LØST] Problemer med Windows Help - ved reboots

abze

Anbefalte innlegg

Sitter med Windows xp og med hver boot dukker det opp en feilmelding. Begynner å bli lei av denne og har ingen annelse om hvordan bli kvitt den. Kanskje noen her som kan hjelpe?

hjelp981.jpg

Legger til at jeg bruker aldri Help og lurte på om hvis jeg sletter help.exe (eller hva den hetter) filen vil det hjelpe?

Endret av abze
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert for lite virtuelt minne.

Gå til kontrollpanelet -> System -> Avansert -> Ytelse (instillinger)

Der velger du fanen Avansert og klikker på endre under virtuelt minne. Sett min/maks til begge 4000. Burde holde (husk å velg angi når det er gjort).

Du kan også sjekket at Minnebruken er satt til programmer, og ikke system cache i det forrige vinduet.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Har vel rundt 47gb ledig. Har flere partisjoner og skal prøve. Nå startet jeg nettopp maskinen i diagnostic startup - og da dukket ikke meldingen opp.

Har nettopp hatt Vista på denne maskinen og oplevde ikke noe problemer da. Har også hatt Ubuntu og kjørte da memtest86 uten feil på minne.

Lenke til kommentar

Når jeg startet windows i diagnostic startup, så oppdaget jeg at et lite program fra Ati ikke startet med. og....

Javel da fant jeg løsningen. Det var Ati sitt lille program som kjører nede i høyre hjørne som ville starte noe Help greier. Dissablet bare den fra å starte med Windows.

Men takk for hjelpen TCi :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...