griffin95 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva får dere ut av dette................ http://www.ps3hax.net/ http://www.chip-kolding.dk/shop/ps3chipinfo-p-296.html Lenke til kommentar
arokh Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Spørs hva du mener med "crack" det. De nærmer seg "hello world", det vil si å i hele tatt klare å kjøre egen kode på konsollen. Men det er et langt skritt derifra til en custom firmware eller muligheten til å spille backup vil jeg tro. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Muligheten til å spille backup er tilstede, men blu-ray brenner, og plater koster jo en formue ennå Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Muligheten til å spille backup er tilstede, men blu-ray brenner, og plater koster jo en formue ennå bullshit?! Paste link da.. Titter nå innom noen av disse hax forumene, og ingen av de er i NÆRHETEN av å cracke ps3en slik at man kan spille brente spill. Muligheten for å kopiere platene er der, men er jo ingen som har klart å cracke/endre firmware på Blu-ray spilleren eller ps3en slik at man får spillt dem av. Blir kjempeglad om jeg tar feil, men slikt hadde jo vært framsidestoff på alle ps3 forum og typiske nettsider som ITavisen osv.. LINK! PS! er ikke dyrt å brenne blu-ray din tullebukk.. 2500kroner for en brenner.. hadde backups vært mulig å spille av hadde jo folk brent som galne slik som dem gjør til 360en.. Endret 8. februar 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 5x 25GB Blu-ray plater koster 699,- hos komplett... er jo ikke direkte billig "backup". Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Muligheten til å spille backup er tilstede, men blu-ray brenner, og plater koster jo en formue ennå bullshit?! Paste link da.. Titter nå innom noen av disse hax forumene, og ingen av de er i NÆRHETEN av å cracke ps3en slik at man kan spille brente spill. Muligheten for å kopiere platene er der, men er jo ingen som har klart å cracke/endre firmware på Blu-ray spilleren eller ps3en slik at man får spillt dem av. Blir kjempeglad om jeg tar feil, men slikt hadde jo vært framsidestoff på alle ps3 forum og typiske nettsider som ITavisen osv.. LINK! PS! er ikke dyrt å brenne blu-ray din tullebukk.. 2500kroner for en brenner.. hadde backups vært mulig å spille av hadde jo folk brent som galne slik som dem gjør til 360en.. Wow, ro an litt.. Han mente sikkert at det var mulighet for å spille ps2 spill... Det skal visst gå an... Lenke til kommentar
arokh Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 5x 25GB Blu-ray plater koster 699,- hos komplett... er jo ikke direkte billig "backup". Synes det er mye billigere enn ingen backup jeg. Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Muligheten til å spille backup er tilstede, men blu-ray brenner, og plater koster jo en formue ennå bullshit?! Paste link da.. Titter nå innom noen av disse hax forumene, og ingen av de er i NÆRHETEN av å cracke ps3en slik at man kan spille brente spill. Muligheten for å kopiere platene er der, men er jo ingen som har klart å cracke/endre firmware på Blu-ray spilleren eller ps3en slik at man får spillt dem av. Blir kjempeglad om jeg tar feil, men slikt hadde jo vært framsidestoff på alle ps3 forum og typiske nettsider som ITavisen osv.. LINK! PS! er ikke dyrt å brenne blu-ray din tullebukk.. 2500kroner for en brenner.. hadde backups vært mulig å spille av hadde jo folk brent som galne slik som dem gjør til 360en.. Wow, ro an litt.. Han mente sikkert at det var mulighet for å spille ps2 spill... Det skal visst gå an... Hvis det var det han mente, så går det ann. Jeg kan i alle fall det Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 hehe ja det har jeg lest om, men når en nevner back up og ps3 i samme setning så snakker hvertfall ikke jeg om ps2 spill Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ja, det funker med ps2 backups, men samme metode skal fungere med ps3 backup.... Skal teste det snart, må bare få BR brenner litt ned i pris først Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Muligheten til å spille backup er tilstede, men blu-ray brenner, og plater koster jo en formue ennå bullshit?! Paste link da.. Titter nå innom noen av disse hax forumene, og ingen av de er i NÆRHETEN av å cracke ps3en slik at man kan spille brente spill. Muligheten for å kopiere platene er der, men er jo ingen som har klart å cracke/endre firmware på Blu-ray spilleren eller ps3en slik at man får spillt dem av. Blir kjempeglad om jeg tar feil, men slikt hadde jo vært framsidestoff på alle ps3 forum og typiske nettsider som ITavisen osv.. LINK! PS! er ikke dyrt å brenne blu-ray din tullebukk.. 2500kroner for en brenner.. hadde backups vært mulig å spille av hadde jo folk brent som galne slik som dem gjør til 360en.. Wow, ro an litt.. Han mente sikkert at det var mulighet for å spille ps2 spill... Det skal visst gå an... Hvis det var det han mente, så går det ann. Jeg kan i alle fall det Var det på en lett måte eller måtte du åpne og styr? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Man har vel egentlig ikke kommet i nærheten av noe.. litt forbannelsen med FW updates Men, var vel noe om at man fikk til en TIFF exploit for ikke så lenge siden, som muligens kunne føre til i alle fall Hello World.. Får håpe vi ser noe snart.. Selv går jeg mer og håper på en skikkelig Wii Hack jeg.. Lyst til å se Homebrew på den... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Ja, det funker med ps2 backups, men samme metode skal fungere med ps3 backup.... Skal teste det snart, må bare få BR brenner litt ned i pris først hvorfor skal det funke? link nå i det minste til en eneste plass hvor det er beskrevet.. den der "swap magic" hacken funker ikke med ps3 spill.. beskriv hva du har gjort, og hvorfor i alle dager det skulle funke med ps3 spill Endret 9. februar 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Muligheten til å spille backup er tilstede, men blu-ray brenner, og plater koster jo en formue ennå bullshit?! Paste link da.. Titter nå innom noen av disse hax forumene, og ingen av de er i NÆRHETEN av å cracke ps3en slik at man kan spille brente spill. Muligheten for å kopiere platene er der, men er jo ingen som har klart å cracke/endre firmware på Blu-ray spilleren eller ps3en slik at man får spillt dem av. Blir kjempeglad om jeg tar feil, men slikt hadde jo vært framsidestoff på alle ps3 forum og typiske nettsider som ITavisen osv.. LINK! PS! er ikke dyrt å brenne blu-ray din tullebukk.. 2500kroner for en brenner.. hadde backups vært mulig å spille av hadde jo folk brent som galne slik som dem gjør til 360en.. Wow, ro an litt.. Han mente sikkert at det var mulighet for å spille ps2 spill... Det skal visst gå an... Hvis det var det han mente, så går det ann. Jeg kan i alle fall det Var det på en lett måte eller måtte du åpne og styr? Hehe, glemte å si at jeg har 60gb versjon Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Muligheten til å spille backup er tilstede, men blu-ray brenner, og plater koster jo en formue ennå bullshit?! Paste link da.. Titter nå innom noen av disse hax forumene, og ingen av de er i NÆRHETEN av å cracke ps3en slik at man kan spille brente spill. Muligheten for å kopiere platene er der, men er jo ingen som har klart å cracke/endre firmware på Blu-ray spilleren eller ps3en slik at man får spillt dem av. Blir kjempeglad om jeg tar feil, men slikt hadde jo vært framsidestoff på alle ps3 forum og typiske nettsider som ITavisen osv.. LINK! PS! er ikke dyrt å brenne blu-ray din tullebukk.. 2500kroner for en brenner.. hadde backups vært mulig å spille av hadde jo folk brent som galne slik som dem gjør til 360en.. Wow, ro an litt.. Han mente sikkert at det var mulighet for å spille ps2 spill... Det skal visst gå an... Hvis det var det han mente, så går det ann. Jeg kan i alle fall det Var det på en lett måte eller måtte du åpne og styr? Hehe, glemte å si at jeg har 60gb versjon Hehe, men snakket om ps2 backups, brente spill altså... Lenke til kommentar
arokh Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hæ, hvordan får man PS2 backups til å funke? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Slettet et par unødvendige innlegg. AtW Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hæ, hvordan får man PS2 backups til å funke? må inn og tukle med blu-ray drevet.. er litt samme prisippet som swap-magic som selges til ps2. Er ikke noe jeg våger å prøve på, er ikke verdt risikoen. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du trenger ikke åpne maskinen... det er så enkelt som å legge "noe" inn på en minnepenn, og bruke den i usb porten, på riktig måte Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du trenger ikke åpne maskinen... det er så enkelt som å legge "noe" inn på en minnepenn, og bruke den i usb porten, på riktig måte når skal du slutte å snakke tåkeprat? kom med linker og guider da slik at du hjelper istedet for å frustere.. Er nysjerrig på temaet så setter pris på mer enn "noe inn på en minnepenn" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå