Sveern Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Er ei oppgave jeg fant på det store nettet for ei stund sia (og nå finner jeg den ikke igjen, men husker hvordan den var) der man skulle koble vært "hus" til strøm, olje og vann kilden uten at noen av kablene passerer hverandre. Du kan heller ikke bygge på ifra en kabel eller ifra et hus, det må gå ifra kilden til et hus. Er denne i dete hele tatt mulig, og viss den er så vis meg Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ser ut som et av husene ikke får en av delene. Sier umulig jeg. siden jeg ikke får den til Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Den er dog mulig på en tourus (kan også tenkes som et pacman-univers, hvor endene av "kartet" "wrapper rundt"... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Ante meg at den var umulig ja, litt synn men Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Morroklompen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Dette er mulig å gjennomføre på overflaten til en tredimensjonal ring: Forklaring til oppgaven - hvorfor det er umulig å gjennomføre på overflaten til et plan/sfære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå