Alexander Schindler Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Den første får livet snudd på hodet etter et slag, de andre må løpe for livet for ikke å bli spist, og den tredje får en ny erfaring i livet etter å ha sett en brutal voldtekt. Les mer Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 28 uker senere er utrolig bra. Så fint å få noen zombie-filmer der zombiene ikke halter seg bortover i sneglefart. Har bestandig lurt på hvordan noe som går så sakte og i tillegg er så lite intelligente skal være så farlig. Mye mer fart over zombiene i 28 uker senere ja. Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Men når kommer et virus som gjør folk til defekt zombies, og ikke supermennesker? Hva med et virus som gjør dem til feite, sløve og narkoleptiske ellernoe? Foretrekker "28 dager senere" fremfor "28 uker senere". Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 28 dager senere og 28 uker senere er to ganske forskjellige filmer. Det er mye mer fart og action i 28 uker senere. Derfor vil jeg egentlig si at om du liker en av de filmene, så er det ikke automatisk gitt at du liker den andre. Lenke til kommentar
Equtious Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Etter det jeg har forstått så er det ingen zombier i 28 .... Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Etter det jeg har forstått så er det ingen zombier i 28 .... Nei, det er kanskje ikke det riktige ordet. Men du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg