Gå til innhold

Noen som bruker PSPen som mp3spiller?

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet ut at om jeg skal få i meg den mengden musikk jeg har behov for må jeg investere i en mp3spiller. Den forrige ble stjelt for et halvt år siden.

Kombinasjonene jeg står mellom er:

-Apple Ipod Touch (må i tillegg ha mobil i lomma) 2000kr

-Creative Zen (må i tillegg ha mobil i lomma) 1000kr

-PSP slim med 8Gb minnekort (må i tillegg ha mobil i lomma) 1900kr

-Iphone unlocked 3000-4000kr alt etter omstendigheter

Jeg vil ha muligheten til å spille av videoer i tillegg til musikken.

Er det noen her som går rundt med PSPen til daglig? Blir den ikke litt stor?

Jeg ser på den som den billigste og kanskje det beste alternativet, men den er såpass stor at jeg vil vite om det er et problem å dra den med seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg brukte PSP-en som MP3-spiller ei god stund. Det funka egentlig veldig greit, men jeg hadde jo faktisk alltid med meg sekk. Eneste gangene jeg brukte den var på bussen på vei til skolen hver dag, så derfor merka jeg ikke noe til størrelsen. Hvis du tenker på å bruke den til spill i tillegg og det høres fristende ut med f.eks. GPS-addon så kjøp deg en PSP. Hvis ikke (og du pleier å høre på musikk andre steder enn buss, tog og bil) så vil jeg anbefale deg iPhone. Har den selv nå og det er HERLIG å ha med seg MP3-spiller hele tida. I tillegg er det en meget god en. (du kan jo vurdere iPod touch også)

Lenke til kommentar

Jeg brukte psp'en som mp3 spiller en stund jeg og. Den samme oppfattelsen sitter jeg igjen med: den blir for stor og tung å dra med seg overalt med mindre du er en av de som går KONSTANT med sekk...

Jeg har den gamle versjonen. Så du får sjekke om slim versjonen er noe tess.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...