notorled Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Trailer for et gruppeprosjekt: http://enkeloggreiurl.com/hard/index.html Ikke særlig fornøyd med den, men kunne tenkt meg feedback fra andre synsvinkler. Grunner: 1. Traileren gir inntrykk av klassisk kortfilm kjærlighetsdrama, som ender med at hovedpersonen tar livet sitt. Noe det ikke er.(Den er kanskje ikke langt unna, men er mer "kunstnerisk" enn så) 2. Oppbrukt soundtrack? 3. Hadde funket bedre med kortere og flere klipp. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Til å ikke vite noenting om filmen når jeg ser traileren synes jeg den gav lite informasjon om hva filmen egentlig handlet om. Greit nok, menneskene var der, men man hadde ingen grunnlag til å si hva som binder dem sammen, hva som driver dem fra hverandre, hvilket miljø dette foregår i. Litt mye bilder av mennesker uten å si hva filmen egentlig handler om. Og bildene i traileren trenger vel egentlig ikke være kronologisk i forhold til filmen. Endret 8. februar 2008 av Ekko Lenke til kommentar
notorled Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Kronologi er ingen kriterie... Kan nemne utallige trailere som bryter kronoligen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du har rett i at den sangen er oppbrukt. Jeg hater den fordi den blir brukt så ofte. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg åpnet filmen i en ny tab mens jeg leste videre, hørte Requiem-sangen og lukket vinduet. Den sangen har for mye baggage til at den kan brukes til noe annet enn en parodi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå