maasoey Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Se post nummer 4. Redigerte topic istedet for å lage ny post! Har akkurat montert kjøleren til min E6750. Jeg plagdes noe enormt. Sto at jeg skulle vri 90 grader, gjorde det. Vips, så poppa den ut igjen. Noen andre som har plagdes med denne kjøleren? Faller den lett av? EDIT: Vri de 4 festeklipsene 90', ikke kjøleren Endret 8. februar 2008 av maasoey Lenke til kommentar
Ståle^^ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 generelt er det systemet der noe av det værste som noengang er laget imho.. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Invester i en ny cpu kjøler og artic silver 5 (kjølepasta), alle cpu kjølere er bedre enn stock som følger med. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Har akkurat montert kjøleren til min E6750. Jeg plagdes noe enormt. Sto at jeg skulle vri 90 grader, gjorde det. Vips, så poppa den ut igjen. Noen andre som har plagdes med denne kjøleren? Faller den lett av? EDIT: Vri de 4 festeklipsene 90', ikke kjøleren No offence, men denne kjøleren er en no-brainer. Har aldri hatt problemer med å sette den på. Den har til og med fått mye skryt for å være enkel å sette på og gir god kjøling. Er ikke så vanskelig: gjør klar alle fire hjørner, press ned to og to motstående fester. Er rimelig sikker på at jeg skulle fått besta på 87 til å ta den med bind for øynene... Edit: Og du burde lære deg å lese. Du skal ikke vri på noe før du skal ta UT kjøleren... Endret 8. februar 2008 av elf_man Lenke til kommentar
maasoey Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Joda, men viste seg at en av hjørnene var "ødelagte". den pinnen nederst var bøyd og ikke ville skikkelig inn, ville ikke feste seg skikkelig. Hadde 65-70 grader ved 100% load. Tok av kjøleren, førte på litt AS5, ny temp: 36 grader load <3 Rask som faen var den også Gikk opp nesten 4k i 3D06 Hvordan klokke denne stabilt? Mtp volt osv? Hvor mye skal jeg ha f.eks ved 3ghz? Eller vil rammen ødelegge for meg her? Aquamark får maskina til å fryse når jeg klokker til 3. Har billig ram, da. Endret 8. februar 2008 av maasoey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå