Spinner109 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Noen som vet hvordan man får 5.1 lyd inn på PC via TosLink med Creative Audigy 4 og Creative Digital IO modul? Jeg får stereo til å fungere utmerked, men det blir stille når jeg velger 5.1. Har hatt en liknende tråd oppe før, men uten resultat... Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Har du ikke et valg i lydprogrammet ditt som gjør at du kan krysse av for at du bruker en digital lydkilde? Endret 9. februar 2008 av Kake24 Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Eneste lydprogram jeg har tilgjengelig er Creative Audio Console, og denne tilbyr ingen valg for dette. Vista sine egenskaper for lyd har heller ingen avanserte muligheter for innstillinger. Jeg kan bare velge, under Innspilling - S/PDIF-In, samplingfrekvens og her står det kun "2 kanaler, xx-biters, xxxxxHz". Jeg har ingen valg for hvilken kilde jeg har inn, men når jeg på kilden (Xbox360) går fra Stereo til 5.1 lyd blir alt stille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå