smoke Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hei sitter med en forholdsvis ny pc nå, men lurer jo alltid på om noe kan oppdaterers eller "optimaliseres". Budsjet siden det ikke er så mye er åpent, fyr løs med det jeg kunne trengt! Ikke en helt ny pc såklart, men deler. Min pc nå: HK: Asus pk5 Delux p35 DDR2 CPU: Quad 2, q6600 @ 2,44ghz RAM: Geil 2gb ddr2 pc8000; 1000mhz Skjermkort: XFX 8800gts klokket noe, men ikke mye HD: 1x Western digital 250 gb 1x samsung 500gb. Lenke til kommentar
Guttorm190E Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Hva med 2 gb ram ekstra?? og et grafikkort til i Sli? Når jeg tenker over det, holder det i massehvis med ramen:p Endret 8. februar 2008 av Guttorm190E Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Sånn generelt så er det ikke så mye man kan optimalisere på den maskinen. Men du kan jo kjøpe et kit med 2 GB RAM til, er alltid greit med litt ekstra RAM, ihvertfall hvis du bruker Windows Vista. Du kan jo kjøpe ny CPU-kjøler om du ikke har gjort det, også overklokke CPUen. Du kan jo også kjøpe mer harddisk plass hvis du har bruk for det. smoke: Det hovedkortet støtter ikke SLi, bare CF. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
smoke Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 hmm kan ikke se hvordan jeg kan endre topic til og reflektere posten på noen bedre måde, jeg tenkte og oppgradere min pc, og det står det også i posten Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Om du faktisk leser retningslinjene så står det eksempler på gode emnetitler der. F.eks Oppgradering av spill-PC (Q6600/8800GTS/2GB DDR2) til 3-4000,- Endret 10. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
smoke Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 ok nei, har ikke tid til og sitte og lese gjenom 100 sider med regler før jeg skriver en kort post takk for meg siste gang på dette forumet, yay Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Disse reglene er til for å øke den generelle brukervennligheten til forumet - intet mer. Men siden du ikke kommer til å endre emnetittelen stenges tråden. Reaksjoner på moderering gjøres som vanlig via PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg