Bellanca Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Skal innstallere vista ultimate på nytt. Har satt opp dvd som første boot i bios, og kommmer til "press any key to boot from cd". Trykker som en gal, men kommer ikke inn. Hva kan være problemet? Har koblet fra alt annet enn DVD og disk. Begge står som master på ide kabel, har prøvd å sette disk som slave, men samme pokker starter vista op uten at jeg får bootet. Skal formattere disken og gjøre en helt ny innstallasjon. Gode råd??? Edit: Løsning funnet. Er det ikke typisk, når man spør om løsning på et problem finner man det ut selv ikke lenge etter.... Problemet var at USB tastatur ikke var enabled i bios. Men jeg forstår ikke helt hvorfor jeg da kom inn i bios, må jo bruke tastatur da også.... Endret 8. februar 2008 av Bellanca Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Dumt spørsmål,har du usb tastatur? Har vært borti at noen "sære" usb tastatur ikke detekteres under "press a key to boot from cd" men funker flott i bios. Får heller ikke trykka F8 osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå