Gå til innhold

DVD Brenner "karusell" - finnes det?

r88

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en form for løsning hvor jeg kan brenne flere DVD-plater i slengen, eller det vil si: Legge en bunke plater på plass, og så gjør brenneren resten i forhold til bytting av plater etc. Den må gjerne bare brenne en plate om gangen, men jeg må slippe å bytte platene.

Noen som har forslag til hvordan jeg skal løse dette?

For ordens skyld: Ikke piratrelatert kopiering. Ideelt 50 plater i en omgang, men alt fra 10 og opp er tilfredsstillende.

Eventuelt et racksystem hvor jeg kan sette inn 10 brennere hvor det brennes til alle samtidig. Men en "karusell" er en mer ideell løsning.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ser den hos dvdink er med printer er vel derfor litt stiv pris, har en microboards uten label printer av samme type er en del billigere den, kjøpte den av dem men ringte de og fikk priser på flere typer billigere. Skal man kjøpe noe av dette så er Microboards en av de beste og annbefaler og kjøpe dett fra et norsk firma pga hvis det skulle oppstå en feil har erfart at det ikke er lett å reparere så spesielle produkter som ikke er kjøpt her i landet

Lenke til kommentar

Jeg har lenge vært ute etter noe av det samme, og har funnet to alternativer:

Baxter og DupliQ.

Jeg har ikke sjekket ut alle funksjonene til DupliQ, men for meg er Baxter det beste alternativet uansett. Den er stappfull med funksjoner og er skreddersydd for alle mulige operasjoner, men krever dog en datamaskin for å fungere. Den er også ekstremt nyttig avhengig av hvor stor grad du benytter optisk media som lagring. Med baxter-programvaren, er det bare å lage brennejobber - på samme måte som i Nero, for så å mate de inn i Baxter's jobbkø.

Baxter'n koster rundt $650, mens DupliQ koster $699.

Det vil si at en Baxter, inkl. moms og andre utgifter, koster ca. 4800kr.

Jeg for min del venter i spenning på en ev. lansering i Norge og prisreduksjon :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...