Gjest Guest_Steinar Hansen_* Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hei, Elskeren min (Ja, jeg er i et forhold med ei søt jente).....han krever at jeg barberer bort alle håra i rompa, fordi han synes det er ekkelt med hår der, dritten henger seg fast osv, og han like ikke hår i munnen når han slikker meg, Synes dere jeg burder barbere meg??? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hei, Elskeren min (Ja, jeg er i et forhold med ei søt jente).....han krever at jeg barberer bort alle håra i rompa, fordi han synes det er ekkelt med hår der, dritten henger seg fast osv, og han like ikke hår i munnen når han slikker meg, Synes dere jeg burder barbere meg??? Det er noe som ikke helt stemmer her føler jeg... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hmm, er du mann eller kvinne? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Steinar Hansen_* Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hmm, er du mann eller kvinne? JEG ER MANN. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Her er en fin liten blogg om en som barberte rumpa . Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hei, Elskeren min (Ja, jeg er i et forhold med ei søt jente).....han krever at jeg barberer bort alle håra i rompa, fordi han synes det er ekkelt med hår der, dritten henger seg fast osv, og han like ikke hår i munnen når han slikker meg, Synes dere jeg burder barbere meg??? Det er noe som ikke helt stemmer her føler jeg... Jeg tror han er sammen med en søt jente også har en mannlig elsker. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Her er en fin liten blogg om en som barberte rumpa . historien er bare tull!!! Nei, jeg snakker ikke av erfaring. Men det der høres veldig feil ut, til tross historien er morsom Lenke til kommentar
Gjest Arvid Grender Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Her er en fin liten blogg om en som barberte rumpa . historien er bare tull!!! Nei, jeg snakker ikke av erfaring. Men det der høres veldig feil ut, til tross historien er morsom Det er fint og gjøre narr av noen som prøver og spørre et spørsmål.......... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Her er en fin liten blogg om en som barberte rumpa . historien er bare tull!!! Nei, jeg snakker ikke av erfaring. Men det der høres veldig feil ut, til tross historien er morsom Det er fint og gjøre narr av noen som prøver og spørre et spørsmål.......... Var ikke meninga å gjøre narr av deg. Hvis du føler deg støtt må jeg bare beklage. Jeg var faktisk ikke sikker på om historien bare var tull, kunne godt vært sant med en liten overdrivelse. Har selv aldri barbert rumpa så har ingen erfaring. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Hvorfor skriver du ei søt jente og videre kaller du henne *han*. Men det går sikkert fint å barbere rumpa, evt. ta en all around wax. Men det kommr til å være vondt ^^ Endret 8. februar 2008 av General_Skurf Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Temaet for denne tråden rimer ikke med en annen gjestetråd postet fra samme IP. Så vi stenger og lukker. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg