Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Nedlastningsproblemer - Firefox - Vista

Anbefalte innlegg

Hei,

når jeg skal laste ned f.eks installasjonsfiler fra internettsider(avg anti-virus, småspill og lignende) forteller maskinen min at noen av installasjonsfilene er korrupte eller mangler filer etter jeg har lastet dem ned og skal åpne dem.

Filene bruker som alltid å bli 100%lastet ned, men jeg har og problemer med at videoer ikke avspilles skikkelig i nettleser(youtube, break o.l.) Dette problemet er både i Firefox og Explorer.

Setter pris på hjelp,

mh angst

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

når jeg skal laste ned f.eks installasjonsfiler fra internettsider(avg anti-virus, småspill og lignende) forteller maskinen min at noen av installasjonsfilene er korrupte eller mangler filer etter jeg har lastet dem ned og skal åpne dem.

Filene bruker som alltid å bli 100%lastet ned, men jeg har og problemer med at videoer ikke avspilles skikkelig i nettleser(youtube, break o.l.) Dette problemet er både i Firefox og Explorer.

Setter pris på hjelp,

mh angst

Da skal jeg gi deg det beste tipset du mottar idag, bruk Opera! Det er stabilt, tar ikke mye prossessorkraft og er rett og slett en fryd å bruke.

Opera

Lenke til kommentar

Da skal jeg gi deg det beste tipset du mottar idag, bruk Opera! Det er stabilt, tar ikke mye prossessorkraft og er rett og slett en fryd å bruke.

Opera

Tja, jeg har nok vært bortpå Opera før og kan ikke si at jeg likte det bedre enn firefox. Men hvis jeg ikke finner ut av dette blir det kanskje ett alternativ...

P.S. Jeg får jo ikke åpnet installasjonsfilen til Opera pga av de nevnte problemene...

Endret av angst
Lenke til kommentar

en ting du kan prøve er å laste ned et prog på pc-en din. legge det programmet på en minnepen. prøv det på en annen maskin. om det ikke er korupt og virker så har du et seriøst problem med windowsen din. noe kluss med install prog ditt. er windowsen oppdatert til dags dato ?

Endret av qpeg
Lenke til kommentar

Har vært borti at slikt har fårekommet før. jeg vil anbefale en reperasjon av OS, eller rett og slett en formatering.

Har det fungert bra før? Hvordan Vista plattform er det du har? Er du sikker på at det kun er exe filer (installeringsfiler) som du laster ned som ikke fungerer?

Lenke til kommentar
Har vært borti at slikt har fårekommet før. jeg vil anbefale en reperasjon av OS, eller rett og slett en formatering.

Har det fungert bra før? Hvordan Vista plattform er det du har? Er du sikker på at det kun er exe filer (installeringsfiler) som du laster ned som ikke fungerer?

Det har vært slik en god stund ja, kan ikke helt huske om det alltid har vært slik.

Men det er kun exe-filer som blir berørt, torrentfiler fra gqamer.no og slikt er det ingen problemer med. Samme med alle epostvedlegg og lignende. Ett merkelig problem...

Takker for hjelpen, skal teste ut forslagene senere idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...