Joachim_F Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Nå kan du laste ned fallskjermspillet Go! Sports Skydiving på PlayStation 3. Les mer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Dette virket som et artig spill igrunnen. Luftakrobatikk kan virke som sære greier, men er utrolig kult å se på. Å få spille det må jo være utrolig tøfft også. Har dessverre ikke selv PS3, men det får så gå. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Blir et kjøp av dette i kveld. Ser ut som et artig konsept. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Når jeg først hørte om dette spillet var jeg veldig skeptisk om det kom til å vare lenge før man ble lei. Ser nå at spillet bare kommer til å koste 40 kroner så blir ikke så dumt kjøp selv om man bare spiller i 3 timer (så lenge man har artig de 3 timene). Lenke til kommentar
nemiarwen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Noen som har fått testet det? Synes det virket som moro tidsfordriv i ny og ne. Blir lastet ned i kveld! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Dårligste spillet jeg noensinne har prøvd, kan ikke nevne noe bra om dette :O Tutorial moden er noe av det grusomste lagd, super techno rave musikk spilles mens man må lese en tekst. Dette skal være tutorialen ! Og så styres alt med sixaxis noe som er totalt håpløst. Fikk ikke til noe jeg. Før du skal lande flyr du sakte i over 10 minutt før du toucher bakken. Og det er ikke noe spennende å se eller. 0/10 - Katastrofe spill Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Virker akkurat som en del av spillet Pilotwings til Nintendo 64 Masse gode minner derfra (men der var også fallskjermhoppingen forferdelig :! Lenke til kommentar
matsoz Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 spillet var dritt.. spar 40kr. Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nja skeptisk. Sixaxis er ikke akkurat så bra når det kommer til axis funksjonen. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 For ett forferdelig dårlig utgangspunkt å lage spill av, det kunne ikke bli noe annet enn dårlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg