Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er det Volvo motor i min 460 '93 modell?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe gjør det du og se hvor langt du kommer! På enkelte stasjoner, blant annet der jeg jobber, finnes det over 200 kamera (216). Du har ikke "glemt" å betale viss du kjører med falske skilter vet du ;)

Hva hjelper allverdens kamera, hvis ingen får et tydelig bilde av ansiktet slik at man senere kan identifisere tyven?

Noe du pleier å gjøre ofte eller..??

Lenke til kommentar

Nei, men jeg tror nok datatilsynet vil høre om alle kameraene dere visstnok har. Mtp. områdeovervåkning, som er strengt regulert.

Tror nok allerede de vet om de. døgnåpen stasjon så må være godt overvåket.. har til og med 1 inne på toalettet som er zomet godt inn på dassen...

Lenke til kommentar
Visste dere forresten at det er og blir umulig å stjele bensin på en bensinstasjon i dag?

Gå å legg for å si det sånn! No må du skjønne ka eg mener. Får du kansje rabatt på bensin siden du jobber der eller? Hvis ja så får vi IKKE! Derfor blir eg litt forbanna når du babler og sier at du liker å ringe og sifra han fylte og han ikke fylte! typisk tapere...

itillegg er det bensin prisen som går opp over heleeetiden!!!! Og staten prøver å få folk til å ikkje kjøre bil lengre...Det er også noe du er medlem av!! Om Staten sier til deg, at de skal drite opp på hovet ditt så sier du JA! måten du oppfører deg beviser det.

Hvis Javad gjør det samme med registreringsnummeret sitt vil han sannsynligvis få opp en linje der det bland annet står "Motor:B18FB Volum:1721 KW:75". Det vil da si at han har en motor på 1.7 liter med 102 hk som er og blir en renault motor, samme hva som måtte stå på toppen av den. Hvis ikke gleder jeg meg til å se en 1.8 med 102 hk i en Volvo 400 serien!

Du hadde rett kompis. :)

Modell: 460

KW: 75

Volum: 1721

Sylinder: 4

Karosseri: (XLB) L*18

TecDoc: 2839

RB Nøkkel: VOL 486

Endret av Javad
Lenke til kommentar
Visste dere forresten at det er og blir umulig å stjele bensin på en bensinstasjon i dag?

Gå å legg for å si det sånn! No må du skjønne ka eg mener. Får du kansje rabatt på bensin siden du jobber der eller? Hvis ja så får vi IKKE! Derfor blir eg litt forbanna når du babler og sier at du liker å ringe og sifra han fylte og han ikke fylte! typisk tapere...

itillegg er det bensin prisen som går opp over heleeetiden!!!! Og staten prøver å få folk til å kjøre bil lengre...Det er også noe du er medlem av!! Om Staten sier til deg, at de skal drite opp på hovet ditt så sier du JA! måten du oppfører deg beviser det.

Hva faen?? :confused:

For det første må du lære deg å snakke norsk gutt, for det andre ser du ut til at du er en av de j.... utlendingene som liker å stjele!?

Staten prøver forresten ikke å få noen til å kjøre lengre, tvert imot her...

Lenke til kommentar

Nei, men jeg tror nok datatilsynet vil høre om alle kameraene dere visstnok har. Mtp. områdeovervåkning, som er strengt regulert.

Tror nok allerede de vet om de. døgnåpen stasjon så må være godt overvåket.. har til og med 1 inne på toalettet som er zomet godt inn på dassen...

Forbudt å videoovervåke toaletter.. Du sitter sikkert å nikoser deg å ser på guttetisser og når folk driter..

Lenke til kommentar

Audiguy du er bare en av de som eg sa...nei eg er ikke en av de utlend forresten! Eg er utlend (STOLT) og har fagbrev som jobber og sliter ræven av meg! :)

Så ikke vær frekk no, Tørr du å si det rett i til trynet til meg så VÆRSÅGOD. :)

DU ER EN AV DE! du må ikke bli sint... :thumbs:

det e en god ting, du gjør jobben din ;)

Endret av Javad
Lenke til kommentar
Audiguy du er bare en av de som eg sa...nei eg er ikke en av de utlend forresten! Eg er utlend (STOLT) og har fagbrev som jobber og sliter ræven av meg! :)

Så ikke vær frekk no, Tørr du å si det rett i til trynet til meg så VÆRSÅGOD. :)

du bler ikkje mar norsk enn det eg e, åja sko gjerna sagt det i trynet på dg!

NB: Ler dg norsk gutt.... fatte bare halvdelen av det du skrive javad kazim. Viss du lese reglemange så vil du se at du ska skriva tydelig norsk eller engelsk på dette forumet!

Lenke til kommentar

du bler ikkje mar norsk enn det eg e, åja sko gjerna sagt det i trynet på dg!

NB: Ler dg norsk gutt.... fatte bare halvdelen av det du skrive javad kazim. Viss du lese reglemange så vil du se at du ska skriva tydelig norsk eller engelsk på dette forumet!

Rettskrivingen din er nok heller ikke korrekt norsk, så du bør jo lese forumsreglene du og..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...