Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er det Volvo motor i min 460 '93 modell?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV
Hvorfor står det da Volvo på motoren min?

Selvsagt står det Volvo på en motor i en Volvo, selv om den er fra Renault. Samme på VAG: Selv om det er samme motor i en Seat Leon, Audi A4, VW Passat, Skoda Octavia etc, står det merket til bilen på motoren. Det står heller ikke VW (eller Audi/Seat/Skoda) på 2.0 TDI'en i en Outlander eller i en Patriot.

Lenke til kommentar
nei en 1.8i GL ! ;)

Få registreringsnummeret ditt så skal jeg se hva motoreffekt du har! :)

Husker ikke men gidd heller ikke å gå opp til parkerplassen men eg gjør det imorgen når eg skal kjøre han. Skal også ta bilde av motoren. :) Kan også ta bilde av vognkortet...

Endret av Javad
Lenke til kommentar
nei en 1.8i GL ! ;)

Tenker meg at du bare skal finne ut hva han heter ved å sende regnr til 2282. går ikke ann å finne motorstørrelse med ett forbanna regnr..

Lenke til kommentar
nei en 1.8i GL ! ;)

Tenker meg at du bare skal finne ut hva han heter ved å sende regnr til 2282. går ikke ann å finne motorstørrelse med ett forbanna regnr..

http://catalog.meca.no/CarSelect.aspx?CategoryType_ID=1

Tast inn registreringsnummeret ditt oppe i høyre hjørne å se hva du får frem..

Hvis Javad gjør det samme med registreringsnummeret sitt vil han sannsynligvis få opp en linje der det bland annet står "Motor:B18FB Volum:1721 KW:75". Det vil da si at han har en motor på 1.7 liter med 102 hk som er og blir en renault motor, samme hva som måtte stå på toppen av den. Hvis ikke gleder jeg meg til å se en 1.8 med 102 hk i en Volvo 400 serien!

Lenke til kommentar
nei en 1.8i GL ! ;)

Du finner alt untatt navnet når du bruker reg nr. Med mindre du ringer biltilsynet..

Lenke til kommentar
nei en 1.8i GL ! ;)

Du finner alt untatt navnet når du bruker reg nr. Med mindre du ringer biltilsynet..

Bruker denne metoden ofte når jeg skal finne ut hvem som stakk fra pumpa uten å betale så dette vet jeg, men visste ikke at du kunne dette: http://catalog.meca.no/CarSelect.aspx?CategoryType_ID=1

Visste dere forresten at det er og blir umulig å stjele bensin på en bensinstasjon i dag? elsker å ringe opp til de dustene som tror de fylte full tank helt gratis.. De har ikke mye de skal ha sagt hehe

Lenke til kommentar
Visste dere forresten at det er og blir umulig å stjele bensin på en bensinstasjon i dag?

Nei, jeg visste ikke at det var umulig å møte opp med falske skilter og caps tredd nedover huet og så fylle full tank og "glemme å betale"... Siden når ble det umulig?

Lenke til kommentar
Visste dere forresten at det er og blir umulig å stjele bensin på en bensinstasjon i dag?

Nei, jeg visste ikke at det var umulig å møte opp med falske skilter og caps tredd nedover huet og så fylle full tank og "glemme å betale"... Siden når ble det umulig?

hehe gjør det du og se hvor langt du kommer! På enkelte stasjoner, blant annet der jeg jobber, finnes det over 200 kamera (216). Du har ikke "glemt" å betale viss du kjører med falske skilter vet du ;)

Lenke til kommentar
Sender du regnr til 2282 så finner du også navnet på reg. eier også, slik at i dag så får du opp all info du vil om bilen.

Jeg tenkte ikke på sånne telefon tjenester. Tenkte på bildelkataloger. Da får du opp all info om bilen, men ikke eier.

Jeg har rappa bensin før jeg. Da skrudde jeg av skilta før jeg kjørte og fylte. Skrudde dem på igjen rett rundt hjørnet. Har ikke hørt noe. Dette er ganske mange år siden da. Den gang jeg var ung, blakk og kjørte 50mil om dagen.

Fest skilta med borreslås og kjør på gratis bensin!

Lenke til kommentar
hehe gjør det du og se hvor langt du kommer! På enkelte stasjoner, blant annet der jeg jobber, finnes det over 200 kamera (216). Du har ikke "glemt" å betale viss du kjører med falske skilter vet du ;)

Hva hjelper allverdens kamera, hvis ingen får et tydelig bilde av ansiktet slik at man senere kan identifisere tyven?

Lenke til kommentar
Sender du regnr til 2282 så finner du også navnet på reg. eier også, slik at i dag så får du opp all info du vil om bilen.

Jeg tenkte ikke på sånne telefon tjenester. Tenkte på bildelkataloger. Da får du opp all info om bilen, men ikke eier.

Det er sant, da må man ha tilgang til Autosys.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...