Gå til innhold

Hvordan stille AGP-spenning på Abit KT7A?

F1_4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, leste om noen hadde problemer med 9500-kort, de stilte opp agp-spenning fra 1.5 til 1.6-1.8 og løste problemet. Ved andre siden mener jeg at PSU (har prøvd 360w chieftec og 450 q-tech (aashima) uten hell) ikke leverer nok spenning/strøm i 12v'en til harddisk/skjermkort. Det gikk bra på en XP1600+, epox hk, 768mb ram, dvd, cd-brenner og radeon 9700 kortet mitt, men ikke mitt system!! Forresten, det var 300w psu. Lurer på hvordan jeg kan stille opp 12v'en....

:-?

Lenke til kommentar
Jo, leste om noen hadde problemer med 9500-kort, de stilte opp agp-spenning fra 1.5 til 1.6-1.8 og løste problemet. Ved andre siden mener jeg at PSU (har prøvd 360w chieftec og 450 q-tech (aashima) uten hell) ikke leverer nok spenning/strøm i 12v'en til harddisk/skjermkort. Det gikk bra på en XP1600+, epox hk, 768mb ram, dvd, cd-brenner og radeon 9700 kortet mitt, men ikke mitt system!! Forresten, det var 300w psu. Lurer på hvordan jeg kan stille opp 12v'en....

:-?

Ta en titt på denne artikkelen. Det kan jo være at hovedkortet ditt rett og slett ikke makter Radeon 9700.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...