Lommiss Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er det ingen andre enn meg som ikek får spilt etter at de lastet ned oppdateringen? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 jeg skjønner ikke helt greia; jeg var host og så mens vi spille så kommer det host ended game.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg fant kamper mye kjappere en sist, før kunne det gå ett kvarter og nå fant jeg 5 kamper på 1 minutt, kansje blitt mer stabilt! Får se hvor lenge det varer.. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Da jeg startet spillet fikk jeg beskjed om at det var kommet oppdatering. Etter at den var ferdig tar det ca 5sec før jeg er i et spill. Før tok det 15sec. Men av en eller annen grunn så står det noe oppe i høyre hjørne hos meg nå, ser ut som "1t47s". Noen andre som har dette?? Og hva er så dette? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kan en lage party med us og europa spillere nå? Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 arg... Enda ikke noen rumble patch Lenke til kommentar
shaker Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Har ikke spilt på en stund men jeg la merke til at folk har byttet farger på navnet sitt ... er folk på mitt lag med røde navn og folk på det andre med grønne Jeg håper dette blir fikset snart. Endret 10. februar 2008 av shaker Lenke til kommentar
Candey Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ja, irriterende som fy! Var plutselig en rød en på laget mitt...Jeg spraya han oppi ansiktet mens ingenting skjedde...Så trykka jeg på select å så han var på laget mitt... Fader for no dritt det er, er jo ikke noe kult. Synd det er fucked up hos deg Lommis, hos meg tar det fortsatt bare 3-10 sekunder å joine game nå, utrolig nice. Er prestige 4 nå, rank 22. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Nei, det funker nå, plutselig var problemet vekke! Og utrolig deilig at det går så fort å finne game nå! Lenke til kommentar
dannad Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Noen som vet hvordan man kan være Host, eller er det bare tilfeldig? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Rimelig tilfeldig vil jeg tro, bortsett fra private games... Angående patchen, den gjorde underverker for min del! Tidligere tok det 2-3 min. å finne match, nå tar det toppen 15 sek. Endret 10. februar 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ja, irriterende som fy! Var plutselig en rød en på laget mitt...Jeg spraya han oppi ansiktet mens ingenting skjedde...Så trykka jeg på select å så han var på laget mitt... Fader for no dritt det er, er jo ikke noe kult. Synd det er fucked up hos deg Lommis, hos meg tar det fortsatt bare 3-10 sekunder å joine game nå, utrolig nice. Er prestige 4 nå, rank 22. Men så er du veldig nerd Triip Jeg er bare i prestige 2 rank 44 tror jeg, men jeg har bare 12300kills og 5300 deaths tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå