Gå til innhold

Call of Duty 4 - Patch 1.1

Antihero_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg startet spillet fikk jeg beskjed om at det var kommet oppdatering. Etter at den var ferdig tar det ca 5sec før jeg er i et spill. Før tok det 15sec.

Men av en eller annen grunn så står det noe oppe i høyre hjørne hos meg nå, ser ut som "1t47s". Noen andre som har dette?? Og hva er så dette?

Lenke til kommentar

Ja, irriterende som fy! Var plutselig en rød en på laget mitt...Jeg spraya han oppi ansiktet mens ingenting skjedde...Så trykka jeg på select å så han var på laget mitt... Fader for no dritt det er, er jo ikke noe kult.

Synd det er fucked up hos deg Lommis, hos meg tar det fortsatt bare 3-10 sekunder å joine game nå, utrolig nice. :) Er prestige 4 nå, rank 22. :D

Lenke til kommentar
Ja, irriterende som fy! Var plutselig en rød en på laget mitt...Jeg spraya han oppi ansiktet mens ingenting skjedde...Så trykka jeg på select å så han var på laget mitt... Fader for no dritt det er, er jo ikke noe kult.

Synd det er fucked up hos deg Lommis, hos meg tar det fortsatt bare 3-10 sekunder å joine game nå, utrolig nice. :) Er prestige 4 nå, rank 22. :D

Men så er du veldig nerd Triip :p

Jeg er bare i prestige 2 rank 44 tror jeg, men jeg har bare

12300kills og 5300 deaths tror jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...