Antihero_ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Idag kom patchen. Noen som vet hva forskjellen er? Eneste jeg fant ut er at man kan kicke folk. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det var på tide Skal teste etter jobb. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Er det denne patchen som gjør at dere med EU-versjon igjen kan spille med oss som har US-versjon? Isåfall så er det en veldig god nyhet, og absolutt på tide! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Kicke folk ut av party-et kunne man da gjøre før også... Noen som vet noe mer? Endret 8. februar 2008 av qweac Lenke til kommentar
dmord Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Er vel mere stabile servere slik at man slipper host ended game og unable to connect hele tiden. pluss at det skal være lettere å spille med venner. 9 av 10 ganger når jeg fikk invites av venner før patchen så kom det feilmelding. Håper det er bedre nå. Installerer patchen nå. da blir det lettere å spille med klanen *edit .Fikk feilmelding første gangen noen invitet meg psn: dreadvoid clan: [HATE] Endret 8. februar 2008 av dmord Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Endelig det tokk sin tid Lenke til kommentar
dmord Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 hmmm, etter patchen så venter jeg bare 1-2 sekunder på hvert game. Jeg joiner med engang jeg velger hvilken game jeg vil ta.. det var digg! Lei av å vente på games. noe andre som også merker at man joiner games med engang? Før måtte jeg vente ofte i 10¨min Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 hmmm, etter patchen så venter jeg bare 1-2 sekunder på hvert game.Jeg joiner med engang jeg velger hvilken game jeg vil ta.. det var digg! Lei av å vente på games. noe andre som også merker at man joiner games med engang? Før måtte jeg vente ofte i 10¨min det har gått fort for meg i det siste egentlig, men etter patchen har det gått enda fortere! Lenke til kommentar
MST Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Får fortsatt host ended game. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 merket ikke no forskjellel etter patchen jeg..men har ikke hatt no problemer med internett før heller.. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Får fortsatt host ended game. Er det så rart da?? Han som hoster spillet må vel få lov til å slutte hvis han vil?? Men skulle blitt slik at neste på lista gikk over til host når den som hoster slutter. Lenke til kommentar
MST Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det er det jeg mener.. De skulle jo bytte host.. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 faen jeg får problemer nå jeg... MNår jeg skal godta invite fra en på vennelisten, så kommer "downloading game settings" opp, og den går ikke vekk! Får ikke godtatt invitasjoner! Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det er det jeg mener..De skulle jo bytte host.. Så skriv det då. Dei siste 2 månedane har eg funnet match etter 1-4 sekundar. No problemo hos meg. Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Det er det jeg mener..De skulle jo bytte host.. Det kommer med feature patchen hvis jeg husker riktig. Denne her fiksa slik at vi spiller mot usa folk og noen connection probs. Sjekk IW forumene. Endret 8. februar 2008 av Neo566 Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Får ikke lastet ned patchen... "DEt oppsto en feil under nedlastningen (80710723)" Hvilket betyr at jeg ikke kommer online... Noen som kan hjelpe? PSN:olopolo KLAN: [HATE] Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 digg.. har gledet meg sykt til denne Lenke til kommentar
Candey Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ja ass. Sykt deilig, venter 3 sekunder og får joinet at once. Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Er det automatisk oppdatering når man starter spillet? For det skjer ikke hos meg... Lenke til kommentar
daruu Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Kanskje den oppdaterer bare du slår på ps3'n? Er ihvertfall noe på playstationen min som bruker JÆVLIG mye av linja når jeg slo den på nå Endret 8. februar 2008 av daruu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå