djgudleif Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Om morgenen, når jeg har ligget over til kjæresten min, så får jeg være på badet en stund og kle på meg og pusse tennene. Men så blir jeg jagd ut! Det er og blir et mysterium... Noen som har funnet ut hva det er? Kom med tåpelige og teite forslag Endret 8. februar 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
kommer Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Om morgenen, når jeg har ligget over til kjæresten min, så får jeg være på badet en stund og kle på meg og pusse tennene. Men så blir jeg jagd ut! Det er og blir et mysterium... Noen som har funnet ut hva det er? Kom med tåpelige og teite forslag Fingrer så klart. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 For å si det med Øystein Sundes ord: De fikser håret til det ugjenkjennelige, og sminker seg til det gjenkjennelige... Det kan som regel ta litt tid. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Michelangelo brukte lang tid på å lage David-statuen av en steinklump. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 rett og slett sminke og hår... blir ikke jaget ut selv, men heldigvis bruker hun ikke serlig lang tid da... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 For å si det med Øystein Sundes ord:De fikser håret til det ugjenkjennelige, og sminker seg til det gjenkjennelige... Det kan som regel ta litt tid. Hehe, ja det stemmer Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Personlig bruker jeg en evighet i dusjen, og finne noen klær. Og da har jeg ikke begynt å sminke meg enda. Men jeg vet at jeg bruker en evighet, derfor begynner jeg alltid i god tid. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det må være slitsomt å bruke SÅ mye tid på badet hver gang man skal noe. Det hadde ikke passa inn i min tilværelse i det hele tatt. :!: Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) 10-12 min holder i masssevis om morgenen, da rekker'n akkurat å pusse tenna, vaske seg, kamme seg, og alt det der. Noen av tingene kan gjøres samtidlig å, f.eks pusse tenne og kamme seg Tid er penger Endret 8. februar 2008 av Sempron Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Skulle ut med ei jente istad, hun brukte 45 min. på å gjøre seg klar... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Er det strengt tatt noe problem? De trenger litt tid for seg selv på et bad, noen går som oftest på toalettet da det er ikke alltid så kjekt å ha noen som f.eks står sammen å pusser tennene sine samtidig. Og hey, det er da strengt tatt oss de fiffer seg opp for så hvorfor skal man klage? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg får være på badet når dama er der jeg hu gjør bare vanlige ting, tar ca 10 min totalt. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Og hey, det er da strengt tatt oss de fiffer seg opp for så hvorfor skal man klage? Word. Lenke til kommentar
turbo42 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Sminke, hår og tannpuss tar bare en tredjedel av tida. Resten blir brukt til god gammeldags bæsjing så klart Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 rett og slett sminke og hår... blir ikke jaget ut selv, men heldigvis bruker hun ikke serlig lang tid da... Det finnes de som burde bruke mer tid også da. Har sett endel av de på jobb, som kommer vassende inn med sminke i hele fjeset, som helt klart kun har kastet den på for så å løpe ut døra. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Dansing, testing av utrykk og være helt craazy så klart, noe de ikke kan i offentligheten Lenke til kommentar
Skummel_Fyr Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hva gjør jentene egentlig på badet? De fixer håret (jeg har tyvtittet) Korthårede brunetter bruker kortest tid på privaten, hvis man planlegger å menge seg med en langhåret blondine er det lurt å bygge et ekstra rom i huset. Lenke til kommentar
onTop Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Rart at jenter skal bruke så jævlig lang tid på håret. Det ser jeg forholdsvis greit ut uansett. Gutter har mye mer å gjøre med håret for at det skal se nogen lunde bra nok ( dersom du har kort hår). Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Min kjerring squriter på badet Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 De stusser musa Så fingrer de Så kamuflerer de seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå