-sparks- Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) First review! Merk at det er gjort av en community member og er sikkert litt farget av det. Men jeg tror virkelig at dette kommer til å bli betydelig bedre enn 18WOS spillene. http://www.eurotrucksimulator.org/forum/vi...;t=6&p=6#p6 Ser ut til at SWIFT = Scania Majestetic = Mercedes Runner = Renault(?) Valiant = Volvo Håper og tror det kommer kjapt en mod for å endre navnene til de virkelige. Jeg vil gjenta det som står i bunnen av innlegget at det er viktig at vi som har interesse av slike spill KJØPER DET, For SCS er ett svært lite studio, og de trenger all støtte de kan få. Endret 5. august 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 grunnen til at det ikke er eke navn med er vel at de da må ha tillatelse fra man, scnia osv. men håper det kommer håper også at de får fiksa bedre grenseoverganger, flere byer og selvfølgelig at de adder flere land: Luxemburg, Norge, Sverige, Dannmark og kansje noen øst-europeiske land Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Noen som har bestilt fra Tyskland? Vurderer litt å legge inn en bestilling selv Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Noen som vet hvor realistiske avstandene er forresten? Tar det en dag å kjøre fra nord Tyskland til Frankrike foreksempel? Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 er litt skeptisk, har litt lyst til å bestille, men tenk om det er på tysk da Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Tyske versjonen er vel på tysk ja, må vel vente til 29. august på den engelske. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 var redd for det ja...må nok bare vente da Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Minner veldig om Big Rigs, som har blitt kritisert flere ganger som verdens dårligste spill Dette ser kult ut , men det gjorde Big Rigs også, ihvertfall etter min mening Big Rigs var et racing spill. De som lager dette spillet er kjent med slike spill. Jeg har prøvd 18 wheels of steel, og det er faktisk ikke så verst. Truckspill passer overhode ikke til alle, men for folk som meg er det det beste som kan skje. Test demoen som skal komme for å se om nettopp du liker slike spill. 18 Wheels of Steel er kjempegøy etter min mening Blir det noe lignende, skal jeg ikke klage... Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det kommer sikkert et spill etter som kan det. Første 18 WoS hadde kun deler av USA, men så kom Mexico og Canada i de senere spillene. Er det flere av dem? Tiiiil butiiikken!!! Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 hmmm... ingen amerikanske biler da... litt kjedelig da, bare de stygge euro lastebilene. Peterbuildt eller hva de heter, det er bil det hadde det vært litt mere variasjon på utvalget kjøretøy kunne dette virket litt tøft.. mvh. fasinert Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 hmmm... ingen amerikanske biler da... litt kjedelig da, bare de stygge euro lastebilene. Peterbuildt eller hva de heter, det er bil det hadde det vært litt mere variasjon på utvalget kjøretøy kunne dette virket litt tøft.. mvh. fasinert Er jo en grunn til at spillet heter "Euro Truck Simulator" Ta en titt på 18 WOS Haulin' on du har lyst til å kjøre litt amerikansk. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Utrolig gøyalt spill Synd at man kun får ha demoen i 1 time... Det eneste jeg ikke liker er at alle veiene er prikk like, og veiene i "sentrum" er lite utfordrene til å kjøre lastebil i. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hmm, ligger fult av mods ute på nettet ser jeg. Fant en pakke med masse landeveier. Landevei fra Spania til Portugal f.eks. Noen som har testet ut disse pakkene? Gleder meg sykt til å få spillet. Håper å ha det i huss innen onsdag Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hmm, ligger fult av mods ute på nettet ser jeg. Fant en pakke med masse landeveier. Landevei fra Spania til Portugal f.eks. Noen som har testet ut disse pakkene? Gleder meg sykt til å få spillet. Håper å ha det i huss innen onsdag 19 sept. leste jeg at utgivelsesdatoen her er. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Nja, tror ikke det. Jeg bestilte det fra Play.com for noen dager siden og de har allerede sendt det Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ville ikke slike spill løftet seg enormt ved online multiplayer? Evt. mmo;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg