Nystad93 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Er det noen som vet hvordan man får dette til å funke på Vista ? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Det er ikke kommet ut enda. Når det kommer, så blir det enkelt å spille på vista. Likt som alle 18WoS spillene. Installer og spill. Likt som du gjør det i XP. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ny trailer: Nye screens: http://www.euro-trucksimulator.de/photogal...amp;rowstart=48 Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 ...da fikk vi hvertfall vite at hverken Norge, Sverige, Danmark, finnland, storbritannia etc er med... kjipt da.. hadde vært kult med litt variasjon i vegetasjonen (slik som snø, dårlige veier..ehm, nooorge etc) Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 la merke til det samme så dårlig gjort:( Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det kommer sikkert et spill etter som kan det. Første 18 WoS hadde kun deler av USA, men så kom Mexico og Canada i de senere spillene. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Norge er greit, men storbritania, stusset meg at det ikke var med Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 gleder meg egentlig mer til rig'n'roll da Sveits å østerrike kan jo bli artig... full fres opp i alpene med 200tonn på lasten Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) joa, går sikkert kjapt oppover Og lurer hvordan det blir nedover igjen Får kanskje litt større bakker en i de forgje spillene, håper jeg i alle fall. jeg fant i alle fall ingen ordentlige bakker i forgjengerne Endret 4. april 2008 av Symphony^ Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 håper det blir MYE variasjon i terrenget ettersom i hvilket land man er i mye snø og vanskelig kjøreforhold i Sveits, Østerike og trange gater i sør-europa (spania) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 HAHAHAHA !!! Lastebil simulator! Jeg nominerer herved dette spillet til å få prisen "verste spill konsept/ide ever" Serr, kjøre lastebil? Det er jo dette vi løper fra i det virkelige liv Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 HAHAHAHA !!! Lastebil simulator! Jeg nominerer herved dette spillet til å få prisen "verste spill konsept/ide ever" Serr, kjøre lastebil? Det er jo dette vi løper fra i det virkelige liv tenkt på at folk har forskjellig smak og interesse? En ting jeg stusser litt over er at det ikke er noen releasedato, ettersom det står på hjemmesiden at det skal bli sluppet midten av 2008, vel, det er jo nå. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Siden dette nå er snart det tiende spillet i serien, så kan det nok trygt slås fast at dette ikke er en dårlig spill-ide. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 http://www.excalibur-publishing.com/eurotrucksim.htm "Street date: August 2008" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Siden dette nå er snart det tiende spillet i serien, så kan det nok trygt slås fast at dette ikke er en dårlig spill-ide. Døh, bare fordi det hundreogørten Fifa, NBA, FFS, WTF spill fra EA, betyr ikke det at de er bra Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 HAHAHAHA !!! Lastebil simulator! Jeg nominerer herved dette spillet til å få prisen "verste spill konsept/ide ever" Serr, kjøre lastebil? Det er jo dette vi løper fra i det virkelige liv Du liker vel å skyte på monstre i spill, mens andre folk liker å kjøre lastebil. Alle har forskjellige smak, og takka faen for det. Hva er vel ikke mer idiotisk enn disse hjernedaue half life og crysis spillene? Og nei, vi løper ikke fra lastebiler i det virkelige liv, hvertfall ikke jeg. Jeg løper til de hver dag, og kjører de hele dagen. Så spar oss for mer sånne hjernedaue komentarer, så slipper du å gjøre deg selv mer idiot enn du alerede har klart Lenke til kommentar
aaben123 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) "We hope to add additional countries in the future with free patches for the game. We plan to support the game for a long time." Jeg fikk svar fra folka som lager det! Så man kan faktisk (etter hva de sier) laste ned Norden gratis etterhvert http://youtube.com/aaben123 den ene brukeren min på YouTube.. har trailere og bilder fra spillet! Endret 15. juli 2008 av aaben123 Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 UK skal vist legges til i en patch etter release: Courtesy of Pavel Sebor (Chief Executive Officer of SCS Software) we got excelent information for all ETS fans.This information is exclusive to TruckPol site. ... We are not stopping work on the game though - we have already started work on 3 new cities for the game - in United Kingdom, as this is going to be a new territory covered - and available at some point this Autumn in a free patch ... Backing to the Euro Truck Simulator - the game is fully localized into English, German and Czech and more languages now so it is pretty much done now! http://truckpol.republika.pl/ Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 HAHAHAHA !!! Lastebil simulator! Jeg nominerer herved dette spillet til å få prisen "verste spill konsept/ide ever" Serr, kjøre lastebil? Det er jo dette vi løper fra i det virkelige liv tipper du er en av de som spiller half life og crysis, spill hvor man skal skyte zombier og monstre, hvor idiotisk er ikke det? folk er forskjellig så bare hold kjeft så du slipper å gjøre mer idiot av deg selv Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 dekotara matsuri ftw!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg