Joachim_F Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Til sommeren kan du kjøre lastebil på de europeiske landeveiene. Les mer Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Dette er et spill jeg helt klart skal ha. Gleder meg stort! Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Mange av disse lastebilsimulatorne har vært dårlige, på lik linje med Buss Driver. Kanskje ikke like dårlig som det spillet, men ganske dårlig. Håper vi får noe som kan levere. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 petterpann, hvordan dårlig? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Er det lov og håpe på at spillet kommer til ps3 også? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 ja da koster spillet 699. Men til PC 150.. Nei slike simulatorer er dårlige. Har selv kjørt Ship Simulator 2008. Ikke har man radar, ikke noe som helst nesten, bare en kartmaskin... Nei. Foretrekker Skip simulatoren på skolen, der har vi radar, kartmaskin, DP, osv osv... Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Får jeg lov til å spørre hva som er morsomt med slike spill? Er oppdragene i real time slik at det tar lang tid gjennomføre dem? Hvordan er det med trafikk? Lenke til kommentar
baard-even Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Minner veldig om Big Rigs, som har blitt kritisert flere ganger som verdens dårligste spill Dette ser kult ut , men det gjorde Big Rigs også, ihvertfall etter min mening Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 skal grantert skaffe meg dette spillet når det kommer gleder meg Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Gleder meg Skal skaffe seg Håper norge er med Endret 8. februar 2008 av Symphony^ Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kanskje jeg må ta med meg "jobben hjem" enda en gang til damas store fortvilelse Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ser litt fett ut da... Mercedes og Scania truckers! Det blir bra Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Minner veldig om Big Rigs, som har blitt kritisert flere ganger som verdens dårligste spill Dette ser kult ut , men det gjorde Big Rigs også, ihvertfall etter min mening Big Rigs var et racing spill. De som lager dette spillet er kjent med slike spill. Jeg har prøvd 18 wheels of steel, og det er faktisk ikke så verst. Truckspill passer overhode ikke til alle, men for folk som meg er det det beste som kan skje. Test demoen som skal komme for å se om nettopp du liker slike spill. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Må en kjøre flere dager (på pcen)for å komme frem og bestikke grensevaktene når du skal inn i ukraina med melkespann da? Kanskje vente noen dager på grensen hvis du ikke bestikker de? Lenke til kommentar
dask Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 haha.. tidsfordriv spill deluxe Begynte med at jeg bare skulle teste King of the road... endte med å bruke evigheter på det spillet.. av en eller annen grunn så fant jeg det meget interesant ^^ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Dette virker lovende Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Må en kjøre flere dager (på pcen)for å komme frem og bestikke grensevaktene når du skal inn i ukraina med melkespann da? Kanskje vente noen dager på grensen hvis du ikke bestikker de? Det tar heldigvis kort tid å krysse Europa Slik var i hvertfall 18 wheels of steel. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kommer det også monsterratt for å koble til også? slik at man får real følelse for å kjøre lastebil? Men uansett, håper det ikke blir flere polske trailersjåfører av dette hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg