mcgroven Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Ja, vi bare putter inn tilfeldige bilder. Har du ikke spilt Half-Life? Dette er en av Valves bildelogoer. Den dukker ofte opp når du fyrer opp et spill fra utvikleren. Valve betyr for øvrig ventil - den røde saken denne fyren har i øyet. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Et klipp av han er produsentintroen til Valve når du starter 1999 Half-Life. En annen person med kran bak hodet blir brukt i senere spill. Det er utvikler/produsentintroer på samme måte som "Its in the game" for EA og 'ding-dong-pong' for Activision og mye bråk for Dice. Meningen bak skal nok få frem at Valve er som en kran for stimuli og hjernebruk. EDIT: http://spackfish.com/hw/valve.avi Endret 10. februar 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Steam er såvisst ikke veien å gå. Jeg vil tilbake til gamle dager med store spill esker, store gode manualer, cover, kanskje en plakat osv.Men igjen så er steam sikkert greit for noen, jeg for min del vil slippe å være avhengig av nett og at valv sine validerings servere er tilgjengelige når jeg skal spille mine spill. Alt i alt vil jeg si steam ble bedre enn fryktet, men langt i fra perfekt. Tja, jeg vil helst slippe NWN2-størrelse bokser, men er forsåvidt enig i at det kan være fint med litt ekstra "snacks" og bokser på hyllen. Hvis det finnes "Collectors Edition", kjøper jeg helst den, men hvis ikke så liker jeg Steam-konseptet veldig godt. Forholdsvis rimelig, umiddelbart tilgjengelig, og ingen CD med Securom-feil eller forespørsel om å fjerne "piratverktøyet" mitt (liker å kjøre fra kopi på disk). Trenger bare å sørge for at alle spillfilene er oppdatert og velge "Offline mode", så kan man spille uten nettforbindelse (i motsetning til f.eks. NWN-kampanjer, m.fl.). Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Miljømessig er det supert. Sparer masse transport av millioner av plater og slipper mange tonn plastikk som kastes. Uansett hvor lenge man vil beholde de vil selve plastikken leve i 1000 år etter deg. Ellers er det generelt praktisk og plassbesparende med å ha de på PC-en. Lenke til kommentar
viggo731 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) hei har et spørsmål.jeg har kjøpt mæ en ny pc.så æ lurte på korsen man for lasta ned spellan på ny pcen uten å måte kjøpe dem på nytt.har steam konto.kan du hjelpe mæ? TAKKER ALLE FOR HJELPA SÅ LANGT. Endret 17. februar 2008 av viggo731 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) hei har et spørsmål.jeg har kjøpt mæ en ny pc.så æ lurte på korsen man for lasta ned spellanpå ny pcen uten å måte kjøpe dem på nytt.har steam konto.kan du hjelpe mæ? epost adr er [email protected] Installer Steam på den nye PCen og logg inn med brukernavn/passord. Kjør steam, velg spillene du ønsker å installere og la datamaskinen stå over natten mens alle spill osv. blir lastet ned og installert på maskinen din av programmet. Voila! Endret 15. februar 2008 av Kharan Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Bare gå på not installed i my games og velg install game. PS: Om du ikke vil ha spam bør du ikke ha e-posten din offentlig. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hei Viggo. Det er bare å logge inn med din steamkonto og du vil ha dine spill i listen under "My Games" og det er bare å høyreklikke og velge "Install game". Men! Om du vil spare deg tid trenger du bare kopiere GCF-filene fra din gamle Steam/SteamApps mappe til den nye og du trenger ikke laste ned 2-20 GB alt etter hvor mange spill du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg