manet44 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har en elendig, ustabil dritdårlig d-link her som har sluttet å virke helt totalt nå. Det trådløse virker ikke, lampen for wlan lyser ikke på routeren heller. Ser heller ikke ut som om vista finner den på nettverket, noe det har gjort før.. Når jeg går på nettverk kommer det bare opp at jeg er koblet direkte til modemet, men det er jeg jo ikke.. Har prøvd å resette, kommer heller ikke inn på 192.168.0.1 Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Nettadapteret til DI-624+ er kjent for å være dårlig. Ellers så finnes det mye bedre produkter fra D-link i dag. Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Nettadapteret til DI-624+ er kjent for å være dårlig. Ellers så finnes det mye bedre produkter fra D-link i dag. Hmm Nå virker det igjen, og plutselig detter det ut.. Fy f*** så dårlig.. Men ja, skal få tak i en ny snart, det er bare det at det svir i lommeboka til en ungdom.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det finnes billig og bra til ca 400. Denne fra Buffalo har jeg selv og bruker DD-WRT firmware. Den tåler ca 70 forbindelser mot nettet (ikke like bra som f.eks DIR-655 som tåler 200) og wifi har god rekkevidde pga muligheter for økt effekt og mottakerforsterker. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kast 624+ og kjøp deg noe annet, dårligere blir det ikke, min arbeidsgiver sendte ut over 1000 stk som del av en hjemme-pc pakke, over 70% av dem har det enten kommet klager/supportforespørsler på eller de har blitt byttet ut. Jeg mistenker de resterende 30% for ikke å vite bedre Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Kast 624+ og kjøp deg noe annet, dårligere blir det ikke, min arbeidsgiver sendte ut over 1000 stk som del av en hjemme-pc pakke, over 70% av dem har det enten kommet klager/supportforespørsler på eller de har blitt byttet ut. Jeg mistenker de resterende 30% for ikke å vite bedre Ja, min og er tilfeldigvis en del av en sånn hjemmepc-pakke... men det var mor så kjøpte, ikke f*** om den hadde kommet i hus visst jeg skulle ha kjøpt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå