zellpropell Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tjoi! Vi har opprettet en Absoluttspill gruppe på fjesbok. Denne vil hovedsaklig bli brukt til å informere dere om spennende kampanjer og konkuranser. for å quote recent news "Absoluttspill har endelig egen gruppe på Facebook! Meld deg inn og vis verden at du er glad i Absoluttspill" http://www.facebook.com/groups/#/group.php...5720&ref=nf Lenke til kommentar
kottila Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg har hatt problemer med GH4 gitaren min og ville sende den tilbake. Activision mente jeg skulle sende inn hele instrumentpakken, men AS har fikset det sånn at jeg kun sender inn gitaren til de og så ordner de resten. Veldig bra kundeservice! Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 COD5 ble sendt fra AS på mandag men har fortsatt ikke kommet? Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Nå er det Lørdag og 6 dager siden spillet ble sendt! Hvor blir det av!? Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 har nylig bestilt 2 spill fra absolutt, de kom etter 3 dager:) Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Da har vel mine forsvunnet i posten.. Har jeg noe garanti da? Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Da har vel mine forsvunnet i posten..Har jeg noe garanti da? Kontakt posten, på telefon eller mail, så melder nok de den savnet, har gjort det en gang selv, og da kom pakken til rette etter kvert. Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) De sa bare " at uten sporings nummer er det ikke mulig for oss å spore hvor pakken er ". Men har jeg noe garanti fra AS sin side? Kan man f.eks. få pengene tilbake? Siden jeg er lei av å vente nå.... Endret 6. desember 2008 av MST Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 hvis du ringer dem og forklarer din sak, så tror jeg de er såpass greie at den sender deg nye spill. Men det kan jeg ikke love, er verdt et forsøk. Og du kan jo prøve og undersøke videre, med ordre nr elns. kanskje de har noe info om pakken som posten kan ha nytte av. Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Vel, jeg er ikke særlig interisert i å vente noe mer. De har leveringstid på 1-3 dager og når det skal ta over 8 dager så vil jeg helst ha pengene tilbake og dra til butikken og kjøpe selv.. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 ta og ring dem, eneste jeg kan foreslå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Huff,regner med posten surrer mye om dagen? Julestria har vel kicket inn for allvor.Ein kompis eg bor med bestillte 2 COD5 fra AS i forrige uke, disse blei sendt på torsdagen. Optimistisk sjekket eg kassa i dag..men nei Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 send mail/ring og si ifra, de sender på nytt eller skaffer sendingsnr til posten. husker at jeg bare sa til elkjøp en gang at jeg ikke hadde fått det, så de sendte nytt, etter hvert fikk jeg 2. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har sendt to e-poster til AS nå, angående retur av GH:WT-trommesettet mitt som er ødelagt. Har ikke hørt noe, det nærmer seg to uker siden den første mailen ble sendt. Erfaringsmessig så er AS meget raske til å respondere, hvorfor skjer ikke dette nå? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Én måned og fire mailer senere har jeg fortsatt ikke fått noen som helst respons fra AbsoluttSpill.no. Hva skjer!? Vil hvertfall ikke anbefale noen å handle der utifra denne erfaringen.. EDIT: Siden jeg ikke vil sitte uten trommer nå som GH:Metallica er ute, så jeg meg nødt til å kjøpe et trommesett til, denne gangen på Gamestop i Tønsberg. Da jeg testet trommene hjemme viste det seg at den ene cymbalen ikke virker. Jeg ringte derfor til Gamestop, og fikk beskjed om å ta med hovedenheten inn for å få en ny. Proft av Gamestop, akkurat slik det skal være Endret 26. mai 2009 av This is David™ Lenke til kommentar
MST Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Hvis jeg bestiller Fifa 10 hos absoluttspill.no nå ikveld, vil spillet være framme på fredag eller lørdag da? Og litt OT: Hva koster fifa i butikk hos ebgames? Evt. noen butikk ( ikke nettbutikk ) som har fifa til 499? Endret 30. september 2009 av MST Lenke til kommentar
Dr Gork Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Evt. noen butikk ( ikke nettbutikk ) som har fifa til 499? Spaceworld har 499,90 som fast pris på alle nyheter til X360 og PS3. Lenke til kommentar
MST Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Okei Da stikker jeg innom spaceoworld på lillehammer i morra og håper på at det ikke er utsolgt Endret 1. oktober 2009 av MST Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Evt. noen butikk ( ikke nettbutikk ) som har fifa til 499? Spaceworld har 499,90 som fast pris på alle nyheter til X360 og PS3. 499 på alt nytt? i så fall vet jeg hvor jeg skal shoppe Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Tja. Jeg tviler på det, da SW kan bestemme priser i hver enkelt butikk selv. Her i byen koster hvertfall alle nye spill 599 og spill som er et år gamle koster 399-499. De første spillene som kom til X360 koster 199-299. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå