-Mr.T- Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg har bare gode erfaringer. Har bestilt på formiddagen og fått varene i postkassa dagen etter (bor i Oslo). Aldri skjedd no tull med mine bestillinger. Samme hos meg. Har som regel fått pakken i posten dagen etter bestilling, og jeg bor i Trondheim. Lenke til kommentar
reddevil Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Følger det de fleste har skrevet her. Anbefales på det sterkeste! Aldri noe problem med bestillingene og kjappe svar hvis man lurer på noe Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Bestilte AoC: Collectors Edition og ble trukket 498kr. Sendte mail og ville avbestille uka etter og pengene kom inn igjen på kontoen min etter få dager. Det var god service. Lefdal brukte flere uker :S Derfor bestilte jeg GT5P hos de på lørdag. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Bestilte forza 2, og det kom dagen før release. Ingen trøbbel, gode priser og kjapp levering. En av de bedre nettbutikkene når det gjelder spill! Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Kjempe bra butikk anbefaler den på det sterkeste. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Har handlet hos Absoluttspill ganske mange ganger. Denne butikken er å annbefale rask levering får pakken 1 dag etter den blir sendt. og får titlene 1-2 dager før release . så absoluttspill.no annbefales på det høyeste fra meg Lenke til kommentar
Anech Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Bestilte selv assassin's creed (pc) der, og fikk det dagen før utgivelsen =) Har bestilt AoC CE også (+timecard), så gleder meg^^ Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Har kjøpt 1 spill på VGP - resten hos Absoluttspill. Sier vel sitt.. Gode priser og utrolig trivelige folk gjør at jeg handler der hver gang. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg har selv lagt igjen ~10k der. Og jeg er fornøyd med support og hvor kjapp de er å sende meg varen. Jeg forhåndsbestiller der. De sender meg til og med mail om de endrer prisene etter jeg har betalt, og får faktisk tilbake den summen:) På store hypa titler er de kjempebra og jeg stoler 100%, men på litt mer ukjendte titler har de litt mindre fokus på. Men når alt kommer til stykke, så er det den eneste butikken jeg trenger for å handle spill. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Kan også anbefale Absoluttspill. Har handlet for omtrent 6-7000 der, over 3-4 år. Har alltid fått levering på slippdato, hyggelig og fleksibel kundeservice. De er litt treg å svare på e-post, men når de først svarer er de som sagt hyggelige og fleksible. Ellers er de også gode på pris, har godet utvalg og er generelt en veldig grei nettbutikk. Kan absolutt anbefales! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Helt enig med the stig En glimrende butikk. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Kan også gå god for dem, har handlet for litt over 4000kr der, mye forhåndsbestillinger og betaler alltid på forhånd. Aldri hatt problemer med treig levering eller trege svar på epost. Er stort sett bare denne butikken jeg handler fra nå, veldig gode priser, og masse gamle tittler på tilbud. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 du skal lete lenge for og finne en tilsvarende butikk har kjøpt alle mine spill der til rund 20.000kr fra meg! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 må si jeg er meget fornøyd, har betalt på 2 forskjellige måter, begge gikk smertefritt og spillet fikk jeg dagen etter, som resulterte i at jeg fikk mgs4 og crisis core uten å vente Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Bestilte meg ett spill på fredag, så kommer jeg hjem i dag og finner en pakkeseddel i posten. Har aldri opplevd så rask leveringstid Bor helt oppe i nord, nesten på nordkapp Lenke til kommentar
gard. Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Bestile to spill natt til fredag, de blir sendt på morningen en gang, fikk hentelapp på lørdag, men oppdaget den ikke før postkontoret var stengt. Henta spillene i dag. Kjemperask levering egentlig, så fremt varene er på lager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 fy søren for en bra butikk! fikk epost igår om at BF: Bad Company ikke kunne leveres på dagen. så fikk jeg epost idag også, om at det ble yttligere forsinket. men de hadde fått inn Gold edition on sender den istede. hvis ikke det er bra sørvis så veit ikke jeg! 5 ekstra stjerner til absoluttspill.no! Lenke til kommentar
ChickenMan Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Japp, utvilsomt den beste nettbutikken jeg har vært borti. Fikk GTA IV dagen etter bestilling, og MGS4 dagen før release Bare én ting som mangler: et pent design. Det stiller likevel i andre rekke, så jeg er glad de har prioritert service Lenke til kommentar
BF-Medic Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Stiller meg i rekken av folk som er fornøyd med Absoluttspill.no. Har kjøpt et par spill der, og det har alltid gått smertefritt. Guitar Hero: Aerosmith er forhåndsbestillt for øyeblikket, håper det snart dukker opp i posten Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Er også veldig fornøyd med absoluttspill.no De leverer alltid i tide, og når det er problemer, så fikser de det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå