Gå til innhold

Erfaringer med Absouluttspill.no


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg har selv lagt igjen ~10k der. Og jeg er fornøyd med support og hvor kjapp de er å sende meg varen. Jeg forhåndsbestiller der. De sender meg til og med mail om de endrer prisene etter jeg har betalt, og får faktisk tilbake den summen:)

På store hypa titler er de kjempebra og jeg stoler 100%, men på litt mer ukjendte titler har de litt mindre fokus på.

 

Men når alt kommer til stykke, så er det den eneste butikken jeg trenger for å handle spill.

Lenke til kommentar

Kan også anbefale Absoluttspill. Har handlet for omtrent 6-7000 der, over 3-4 år. Har alltid fått levering på slippdato, hyggelig og fleksibel kundeservice. De er litt treg å svare på e-post, men når de først svarer er de som sagt hyggelige og fleksible. Ellers er de også gode på pris, har godet utvalg og er generelt en veldig grei nettbutikk.

 

Kan absolutt anbefales! :)

Lenke til kommentar

Kan også gå god for dem, har handlet for litt over 4000kr der, mye forhåndsbestillinger og betaler alltid på forhånd.

 

Aldri hatt problemer med treig levering eller trege svar på epost.

 

Er stort sett bare denne butikken jeg handler fra nå, veldig gode priser, og masse gamle tittler på tilbud. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+981234789

fy søren for en bra butikk!

fikk epost igår om at BF: Bad Company ikke kunne leveres på dagen.

så fikk jeg epost idag også, om at det ble yttligere forsinket.

men de hadde fått inn Gold edition on sender den istede.

hvis ikke det er bra sørvis så veit ikke jeg!

 

5 ekstra stjerner til absoluttspill.no!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...