mezzo Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Although Crackdown developer Real Time Worlds has moved away from the amazing Xbox 360 title that debuted to surprise critical acclaim last year, Microsoft says that a sequel is hardly out of the question. We still love Crackdown," Microsoft corporate vice president Shane Kim told Wired.com. "We consider that a pretty successful title for us, high-quality, I think that customers would like to see more in that space. So that's an option for us." http://blog.wired.com/games/2008/02/microsoft-more.html De beste spill nyhetene for meg på lenge. Crackdown er mitt favoritt spill denne generasjonen og det kan bare bli bedre. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Får håpe dette har litt levetid da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kan bli litt bra dette ja. Likte Crackdown veldig godt, men ble lei 75% uti spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Real Time Worlds har vel sagt at Microsoft ikke ønsket en oppfølger fort nok etter Crackdown var ferdig, så de gikk videre til andre prosjekter. I tillegg har de vel også bemerket seg hvor avhengige av Halo 3 betaen de egentlig var, og at spille neppe hadde vært en like stor suksess uten denne. Crackdown var bra, men jeg ser ikke behovet for en oppfølger. Nå får vi jo GTA IV og Saints Row 2 i 2008, og selv om det ikke er samme stil over disse, vil de i alle fall dekke mitt behov for sandbox-spill i 2008. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ser gjerne at det kommer en oppfølger. Crackdown er et av de mest underholdende spillene der ute. Men det kommer nok ikke i 2008. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Evt. en 4/16 player coop oppdatering til det nåværenede Crackdown kunne også ha gjort seg! Gameplayet er jo herlig nok som det er fra før! Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kjøpte ikke folk Crackdown kun for Halo3 beta'n a? hah Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kjøpte ikke folk Crackdown kun for Halo3 beta'n a? hah Nei. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Crackdown er at mine favorittspill på 360. Håper inderlig at det får en oppfølger Har runna det flere ganger på co-op. Herlig spill For min del 10 ganger bedre enn Halo 3. Crackdown er noe jeg fortsatt spiller. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Real Time Worlds har vel sagt at Microsoft ikke ønsket en oppfølger fort nok etter Crackdown var ferdig, så de gikk videre til andre prosjekter. I tillegg har de vel også bemerket seg hvor avhengige av Halo 3 betaen de egentlig var, og at spille neppe hadde vært en like stor suksess uten denne. Crackdown var bra, men jeg ser ikke behovet for en oppfølger. Nå får vi jo GTA IV og Saints Row 2 i 2008, og selv om det ikke er samme stil over disse, vil de i alle fall dekke mitt behov for sandbox-spill i 2008. Ikke glem APB som også er under utvilking hos real time worlds.. Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kjøpte ikke folk Crackdown kun for Halo3 beta'n a? hah Jo:-) Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 *snapp* Ikke glem APB som også er under utvilking hos real time worlds.. JA APB håper på litt mer info om det på GDC (Game Developers Conference)18-22 februar. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 En oppfølger til Crackdown er hjertelig velkommen Birger Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 fantastisk nytt! selv om dette på ingen måte er bekreftet, så er jo slike uttalelser nesten like godt. Micro-sjefen hadde holdt kjeft i stedet for å si "det er mulig med oppfølger" med tanke på hvor fort slike nyheter blir en sannhet. enig i postene før om at dette er en høyst levende klassiker på 360, et spill som man kan spille mange ganger - og at det er bedre enn myyye annet. om det kommer en crackdown 2 er helt sikkert 2009 sannsynlig, for gtaIV og saints row 2 tar mye av markedet for slike spill i år. *krysse fingrene nå* Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kjøpte ikke folk Crackdown kun for Halo3 beta'n a? hah Jo:-) Ærlig talt; hvem gjorde vel ikke det?! Men det viste seg at Crackdown var et ganske bra spill faktisk, gleder meg til oppfølgeren! Lenke til kommentar
espinos Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 *snapp* Ikke glem APB som også er under utvilking hos real time worlds.. JA APB håper på litt mer info om det på GDC (Game Developers Conference)18-22 februar. Jepp doffen! det har jeg hørt rykter om at det skal Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Although Crackdown developer Real Time Worlds has moved away from the amazing Xbox 360 title that debuted to surprise critical acclaim last year, Microsoft says that a sequel is hardly out of the question. We still love Crackdown," Microsoft corporate vice president Shane Kim told Wired.com. "We consider that a pretty successful title for us, high-quality, I think that customers would like to see more in that space. So that's an option for us." http://blog.wired.com/games/2008/02/microsoft-more.html De beste spill nyhetene for meg på lenge. Crackdown er mitt favoritt spill denne generasjonen og det kan bare bli bedre. Beste nyhetene jeg har hørt på lenge Håper de lager en litt mere fengende live del denne gangen. Singel player delen var gull! Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 håper dette stemmer! http://www.planb.no/spill/article.php?id=1202509153 et av mine store favorittspill! men hva tror dere, godtfolk, om timingen nå som både saints row 2 og gta IV kommer i 08? må vi vente til 2009? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 TEKST: Kjetil Svensen FOTO: Real Time Worlds, 08.02.2008 Gammel nyhet, så den baserer nok artikkelen på samme nyhet ovenfor. Birger Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 TEKST: Kjetil Svensen FOTO: Real Time Worlds, 08.02.2008 Gammel nyhet, så den baserer nok artikkelen på samme nyhet ovenfor. Birger men blir det 08 eller 09? kan ikke vente med å spille crakdown 2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå