Akrabra Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Åja, stemmer det .. Kom nettopp på at at jeg har PS3 .. Har ikke brukt den på eeeeevigheter.. finnes jo ikke ett eneste kult spill .. Begynner å bli lei det nå .. Det drøsser jo inn bra titler til xbox 360, mens PS3 får et og annet bilspill og action-spill .. Gjeeeesp .. åja jeg likte et av storspillene til 360, mass effect.. så fordi de har noe som er mainstream populært betyr ikke det av det nødvendigvis er det beste=) wihi Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Savner virkelig flere RPG/eventyr/plattform spill til PS3. Men jeg må vel kjøpe Uncharted, R&C og Crash Bandiccot på PSN før jeg klager? Det jeg savner på PS3: - En god mediacenter løsning som kan streame alle formater over nettverk (uten noen form for server) - RPG-spill, eventyr-spill, plattform-spill - Fler Arcade/Retro spill man kan laste ned fra PSN, noe a'la Wii's fantastiske Virtual Console. Xbox360 har også et mye større utvalg av dette. PSN kan ikke sammenlignes. I det minste la det komme muligheten til homebrew så vi kan bruke emulatorer. Uten noen form for server? aha du tenker på at PC-en står i nettverk og du kan gå inn på den for så å spille av? Den er jo server da Er det noe bedre enn å bruke tveristy? Bruker det nå å det fungere perfekt. Kvaliteten er bra, man kan spole osv osv, programmet vet selv om den må transcode osv osv. Eneste jeg ikke får til er mkv filer, men har ikke forsket særlig på problemet. Tenker på å streame fra en vanlig SMB-share f.eks. ja. Eeeh.. Jeg sjekka nettopp YouTube.. Og nå virker det som om folk får kjørt av alle formater + spille emulatorer helt uten problemer ..!!! Hvorfor har ingen nevnt dette? Sist jeg sjekket PS3+Linux lagget alle filmer, emulatorer funka med keyboard og masse lag osv. osv .. . Kan noen bekrefte at PS3+Linux nå er. . Konge?!?! Det er så konge som det alltid har vært. Fikk PS3 i sommer en gang, og spilte allerede da emulatorspill helt fint, med PS3-spaken (måtte bruke ledningen). Filmer fungerte også helt fint. Brukte da YDL som har vært tilgjengelig helt siden lanseringen. Men det kan være litt knot for å få alt til å fungere slik det skal. Noen burde lage en enkel distribusjon, med et eget interface for PS3, med støtte for emulatorspill og film/musikk, som fungerer ypperlig rett ut av boksen. Noe ala XBMC. Høres rått ut, skal garantert testes.. Har endel erfaring med diverse linux-distroer så skal nok gå greit å sette opp alt. Har ikke brukt den på eeeeevigheter.. finnes jo ikke ett eneste kult spill .. Begynner å bli lei det nå .. Det drøsser jo inn bra titler til xbox 360, mens PS3 får et og annet bilspill og action-spill .. Gjeeeesp .. Da har du gått glipp av mange meget bra titler. Kan nevne Heavenly Sword, Uncharted: DF, Rachet & Clank Future: ToD osv. I tillegg til alle multiplattformtitlene. Jeg har alle spillene du nevner, i tillegg til de fleste spill som er sluppet hittil .. Ingen har underholdt meg noe særlig dessverre.. Spilte litt COD4 og Ratchet & Clank, men gikk fort lei. Nå skal det jo nevnes at jeg er veldig RPG-fan og at jeg kun furter litt her, fordi PS3 enda ikke har fått noen gode RPG's (bortsett fra Oblivion), mens på Xbox360 hagler det inn gode RPG's for tida.. Her har du en liste over hva du har i vente i alle fall, av JRPGs: Final Fantasy XIII Final Fantasy Versus XIII The Last Remnant Eternal Sonata Disgaea 3 White Knight Chronicles Ser veldig bra ut .. Er jo såklart klar over FFXIII, men at Eternal Sonata kommer til PS3 visste jeg ikke. White Knight Chronicles blir sinnsykt rått hvertfall. Gledet meg noe sykt til Haze, men er relativt skuffa nå som det er utsatt til 2009... Bra tiltak! Haze testa jeg på Electroworld messa som var sist.. Sinnsykt dårlig framerate .. Dessuten syns jeg alle FPS-spilla nå om dagen er helt like .. FPS er noe av det kjedeligste jeg kan tenke meg i hele verden .. ehhe , men det er jo min smak .. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg gleder meg sinnsykt til BF: Bad Company! Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Socom confrontation! kjipt at det er utsatt til sommeren...menmen.. er vel forventet, skjer alltid med socom serien. Endret 8. februar 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 FarCry 2, KAN bli en bra hitt. Ser fram til det. Battlefield: BadCompany fortjener en plass i lista. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Naughty Dog sier att Uncharted 2 er under utvikling, synes du bør ta det med og da 1ern er fantastisk bra! Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Naughty Dog sier att Uncharted 2 er under utvikling, synes du bør ta det med og da 1ern er fantastisk bra! han tar bare med spill som kommer i nærmeste fremtid Endret 9. februar 2008 av Pliskin1987 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Naughty Dog sier att Uncharted 2 er under utvikling, synes du bør ta det med og da 1ern er fantastisk bra! Tviler på at det er lagd til andre kvartal. Jeg tar ikke med spill som kommer etter det. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Naughty Dog sier att Uncharted 2 er under utvikling, synes du bør ta det med og da 1ern er fantastisk bra! Tviler på at det er lagd til andre kvartal. Jeg tar ikke med spill som kommer etter det. hva med star wars the force unleashed? det skal komme i august.. kanskje rainbow six vegas 2 og soul calibur 4 også Endret 9. februar 2008 av Pliskin1987 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Andre kvartal er til og med juni. Jeg tenkte på Rainbow six, skal se på soul calibur. Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kommer ikke BF: BC 25 eller 27 mars da? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Joda tror det. Bra at det nå er på listen Kan bli et kjempespill! Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ifølge diverse nettbutikker kommer det ut 25 Mars.. Lenke til kommentar
artaz Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har ikke brukt den på eeeeevigheter.. finnes jo ikke ett eneste kult spill .. Begynner å bli lei det nå .. Det drøsser jo inn bra titler til xbox 360, mens PS3 får et og annet bilspill og action-spill .. Gjeeeesp .. Da har du gått glipp av mange meget bra titler. Kan nevne Heavenly Sword, Uncharted: DF, Rachet & Clank Future: ToD osv. I tillegg til alle multiplattformtitlene. Jeg har alle spillene du nevner, i tillegg til de fleste spill som er sluppet hittil .. Ingen har underholdt meg noe særlig dessverre.. Spilte litt COD4 og Ratchet & Clank, men gikk fort lei. Nå skal det jo nevnes at jeg er veldig RPG-fan og at jeg kun furter litt her, fordi PS3 enda ikke har fått noen gode RPG's (bortsett fra Oblivion), mens på Xbox360 hagler det inn gode RPG's for tida.. Her har du en liste over hva du har i vente i alle fall, av JRPGs: Final Fantasy XIII Final Fantasy Versus XIII The Last Remnant Eternal Sonata Disgaea 3 White Knight Chronicles Noen som har noen ca release dates på de her? Jeg og er en RPG fan og når jeg tenker over det så var vell FF hovedgrunnen til at jeg valgte PS3. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hva med R&C og Motorstom på "Tidligere storspill" ..? Lego Indiana Jones kommer vel om ikke så lenge? Kan vel bli et meget bra spill med tanke på hvor bra Lego Star Wars var. Synes hvertfall det fortjener en plass på lista, skader ikke med litt variasjon fra alle skytespilla. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Storspill du ikke har tatt med i nærmeste fremtid: Rock Band Far Cry 2 Rock Band Rainbow Six: Vegas 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå