Nord-Skandinav Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Nå ser det ut til at manusforfatterne har kommet til enighet, Michael Eisner sier at det hele er over. http://www.cnbc.com/id/23057002 PS. Nå er det ikke sikkert at manusforfatterne godtar tilbudet, men han sier at det er et altfor godt tilbud til å avslå. Endret 8. februar 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Håper da endelig det, slik at det blir mulig å følge med på de amerikanske seriene igjen. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 dessverre du, ikke enda hvertfall, men CNBC er vel ganske seriøs? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Joda, men synes det er litt lite med "I know a deal's been made. I know it's over." Det kommer sikkert flere kilder etterhvert. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Jo må si meg enig i det, det virker som om han er meget optimistisk hvertfall, og det er jo et godt tegn. Men det er jo såklart ikke sikkert at forfatterne vil godta tilbudet. Vi får vel vente og se når det blir offisielt. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 ble veldig glad når jeg så emne tittelen, men så kom jeg inn i tråden så ble jeg skuffa siden det ikke var bekreftet at den var over men får håpe dem godtar da Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 ble veldig glad når jeg så emne tittelen, men så kom jeg inn i tråden så ble jeg skuffa siden det ikke var bekreftet at den var over men får håpe dem godtar da Ja litt elkjøp-tittel der ja, har endra den nå=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå