Zerpent Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Skal feste en temp sensor på skjermkortet mitt og lurer på om jeg kan bruke vanlig tape? Det leder vel ikke strøm slik at jeg kortslutter hele greia? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Det meste (alt) leder strøm i en eller annen grad. Kommer jo an på hvilken type teip også da. Vet dessverre ikke om vanlig teip leder strøm godt nok til å kortslutte noe som helst ved de spenningene vi opererer med i en PC. For sikkerhets skyld kan du vel feste den i kjøleribba i steden? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Ikke noe problem med vanlig tape og kortslutning. Problemet kan kanskje bli at når tapen blir veldig varm så kan limet svikte. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Kan alltids feste den i blokka ja men det vil jo ikke gi en like nøyaktig avlesning. Har vel ikke så mye å si da men... Tror nok at det største problemet blir at limen blir varm og løsner. Jeg får bare prøve å se hvordan det går. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå