Gå til innhold

Lønn etter utdannelse innen Nanoteknolog?

Anbefalte innlegg

Hællæ!

Jeg har nå snart søkt på UiO som materialer, energi og nanoteknolog 3årig. Og ønsker meg jobb innen feks Sintef eller Oljebransjen.

Hva slags lønn kan man forvente etter en slik utdanning som ingeniør?

Vil jeg merke forskjell, eller rettere sagt er det verdt å gå to år ekstra for å få master hos NTNU feks?

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hællæ!

Jeg har nå snart søkt på UiO som materialer, energi og nanoteknolog 3årig. Og ønsker meg jobb innen feks Sintef eller Oljebransjen.

Hva slags lønn kan man forvente etter en slik utdanning som ingeniør?

Vil jeg merke forskjell, eller rettere sagt er det verdt å gå to år ekstra for å få master hos NTNU feks?

Takk :)

Hei!

Jeg går nanoteknologi på NTNU, men jeg vet ikke så veldig mye om studiet på UiO. Det jeg vet er at jeg som sivilingeniør antakelig kommer til å kunne velge mellom et bredere spekter av jobber enn en som har gått bachelor. Jeg ser for meg at jeg som har hatt en del generelle siv.ing-fag i tillegg til nanoteknologien, har større mulighet til å velge jobber i andre retninger, som konsulentjobber og jobber innenfor annen teknologi. Du kan nok greit få jobb på SINTEF, men Oljebransjen har enda ikke trykket nanoteknologien til sitt bryst, det vil de sikkert om ikke lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...