Gå til innhold

Førsteinntrykk av Lost Odyssey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er flere amerikanske medier som har anmeldt dette, og flere europeiske følger sikkert etter i tiden fremover. Vår politikk er imidlertid å trykke anmeldelser tidligst en uke før butikkutgivelse, som i dette tilfelle er 29. februar :-)
Bra! Flere slike preview omtaler på spill som enda ikke har kommet :)
Lenke til kommentar

Er egentlig ikke noe stor fan av turbasert kampsystem osv (hater vel det egentlig ganske mye), men utifra det som blir sagt om utjevninga av stats, ikke hyppig med stopping for å slåss, så må jeg vel ta en kikk på det.. Og når det i tillegg skal være så fantastiske klipp der og en historie som får deg til å gråte, så blir det bare et must = )

Kjøper dette spillet bare pågrunn av det furevik har skrevet nå..hehe =p

Meget bra skrevet øystein = )

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
Hmmm... kanskje jeg skal kjøpe meg dette når jeg får 360'en min. Har ikke fått fatt i et ordentlig godt rollespill siden KoTOR. :ermm:

OffT:Tipper du vil like Mass Effect;-D

OnT: 299? det var jo sjukt billig.

Endret av Gotham
Lenke til kommentar
Hadde jeg bare vært emo, så kanskje dette hadde vært noe for meg.

Ser for meg en fresh jappseversjon av "the nameless one" med ett sverd som er større han, og en tøff liten lyesblå skjorte med 3 knapper på som gir +200 000 armor.

Skal ikke forstyrre virkelighetsbilde ditt fullstendig, men jeg er en testosteronfull styrkeløfter og jeg setter stor pris på spill som Final Fantasy, Kingdom Hearts osv.

Fra wikipedia: "In recent years the popular media has associated emo with a stereotype that includes being emotional, sensitive, shy, introverted, or angsty.[17][18][19] It is also associated with depression, self-injury, and suicide.[20][21]"

Lenke til kommentar

Dette spillet får meg til å vurdere å skaffe meg en Xbox 360. Ut i fra gameplay-videoen jeg så på youtube, tok dette spillet nesten pusten fra meg. Final Fantasy er en spillserie jeg alltid har satt stor pris på, og dette virker som en verdig konkurrent til denne spillserien.

Jeg har lest at Final Fantasy XIII skal gå nye veier når det gjelder måten spillet spilles på (som jeg er skeptisk til), og da er det godt å vite at Lost Odyssey's gameplay minner om bla FFVII. Unreal 3 motoren skader heller ikke :thumbup:

Hvis spillet tar 4 DVDer, må det virkelig være stort (da jeg regner med at det er fire dual-layer DVD plater det er snakk om).

Lenke til kommentar
Det er dumt viss det kommer 29 februar, da min Xbox 360 er død og den ligger på den tragiske Elkjøp Forus og der har den ligget 5 arbeidsdager og ingenting nytt..

Dem må faen få raua seg i gir å få sendt konsoller hvor enn den skal hen..

Ville aldri brukte butikken til retur av 360. Ringte MS direkte, og to dager etter hadde jeg eske og papir til retur. Var innom butikken der jeg kjøpte min 360 og de sa selv at det beste var å ta det direkte med MS. De hadde hatt en episode hvor de glemte av en 360 som skulle til rep. i 3 mnd på lageret sitt.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
Hadde jeg bare vært emo, så kanskje dette hadde vært noe for meg.

Ser for meg en fresh jappseversjon av "the nameless one" med ett sverd som er større han, og en tøff liten lyesblå skjorte med 3 knapper på som gir +200 000 armor.

Skal ikke forstyrre virkelighetsbilde ditt fullstendig, men jeg er en testosteronfull styrkeløfter og jeg setter stor pris på spill som Final Fantasy, Kingdom Hearts osv.

Fra wikipedia: "In recent years the popular media has associated emo with a stereotype that includes being emotional, sensitive, shy, introverted, or angsty.[17][18][19] It is also associated with depression, self-injury, and suicide.[20][21]"

Jeg kunne lett konkurert i NM i styrkeløft hvis jeg ikke hadde blitt skada, så vi er visst i samme klubb. Synes emo beskrivelsen din passer ganske bra og jeg.

Eneste jrpgene jeg setter pris på er Suikoden 1 og Phantasy Star IV, som er ekstremt gamle spill. Hovedpersonen i Suikoden var ikke maskuliniteten selv, men han holdt kjeft, og lot "menna" gjøre jobben for han(eks. Victor).

Og elt ærlig, ikke si at denne rustningen er lagd for noe som helst annet enn utsende: http://prisguide.gamer.no/product.php?prod...;imageId=422450

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...