eivsand Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jeg har fått levert bredbåndslinje fra canal digital. Men har ikke den multikontakten som mann må ha for å koble til kabelmodem Det er ikke verre enn at jeg stikker en tur ut på nermest elektro forhandler og kjøper en. Regner med at jeg klarer å bytte denne enkelt. Men vet noen her på hvor my DB nivået skal være på kontakten. Har fått høre at den skal være på 7 desibel men er ikke sikker Endret 8. februar 2008 av eivsand Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 du kan få en oppdeler som du bare setting i tv utakt.. så deler den opp. Get har vertfall en sån. ring CD og hør Lenke til kommentar
eivsand Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 du kan få en oppdeler som du bare setting i tv utakt..så deler den opp. Get har vertfall en sån. ring CD og hør Ja har hørt at Get har slike.. Men CD sier bare at de må sende ut montør for å montere ny kontakt. og det koster penger. Gikk å kjøpte meg en mulikontakt på nermeste elektro butikk (8db). Enkelt var den å montere og. Funka som F dette. Sparte 600 kr der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå