tidus2k4 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Det er godt man får 250gb hdd til ps3 for prisen av 20gb hdd på 360 da http://prisguide.gamer.no/product.php?productId=86633 <-- 20gb til 360 = 718kr https://prisguiden.no/product.php?productId=77471 <-- 250 gb til ps3 = 724kr Go MS branded HDD!!!! Endret 8. februar 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva er det med en 20 minutters 5GB installering på ps3 som får dere til å tenke på MS og X360??? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 At det er bare xbotene som syter om dette? Capcom har i hvertfall gjort det beste ut av det. Under den 20 min lange installen får man gjenfortalt historien fra de 3 første spillene. Det er noe jeg trenger en recap på uansett, så det er fullt overkommelig. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det er godt man får 250gb hdd til ps3 for prisen av 20gb hdd på 360 da http://prisguide.gamer.no/product.php?productId=86633 <-- 20gb til 360 = 718kr https://prisguiden.no/product.php?productId=77471 <-- 250 gb til ps3 = 724kr Go MS branded HDD!!!! Kanskje titte litt på essensen ved å måtte kjøpe en HD enten til 360 eller PS3, gi blanke i pris det er ikke det som er poenget mitt, men regna heller ikke med att du ikke ser det så jeg kan si det litt tydligere. Når spill krever installasjon på en hd som en del PS3 spill gjør mot 0 360 spill så vill dette med andre ord si att liker man å swappe mellom flere en 5-6 så blir en større HD til PS3 ett fordyrende ledd på en allrede overpriset konsoll. For å gjøre saken enda mere tydligere jeg har godt over 100 spill på 360 og har fortsatt godt over 7 gb igjen av HDD på 360. Ville det vært mulig med over 100 spill på PS3 hvis de trenger en installasjon ? Svaret er NEI. 80/60/40 gb ville vært alt for lite. Under de forutsetningene sier jeg att PS3 har en skjult kostnad hvis man skal ha en stor spillsamlig og kan når som helst spille alle spille uten å måtte avinstallere noe annet Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 er dette noko krise då..? berre å kjøpe spillet til x360 det.. å alle gode spill blir multiplatform i framtida uansett.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det er godt man får 250gb hdd til ps3 for prisen av 20gb hdd på 360 da http://prisguide.gamer.no/product.php?productId=86633 <-- 20gb til 360 = 718kr https://prisguiden.no/product.php?productId=77471 <-- 250 gb til ps3 = 724kr Go MS branded HDD!!!! Kanskje titte litt på essensen ved å måtte kjøpe en HD enten til 360 eller PS3, gi blanke i pris det er ikke det som er poenget mitt, men regna heller ikke med att du ikke ser det så jeg kan si det litt tydligere. Når spill krever installasjon på en hd som en del PS3 spill gjør mot 0 360 spill så vill dette med andre ord si att liker man å swappe mellom flere en 5-6 så blir en større HD til PS3 ett fordyrende ledd på en allrede overpriset konsoll. For å gjøre saken enda mere tydligere jeg har godt over 100 spill på 360 og har fortsatt godt over 7 gb igjen av HDD på 360. Ville det vært mulig med over 100 spill på PS3 hvis de trenger en installasjon ? Svaret er NEI. 80/60/40 gb ville vært alt for lite. Under de forutsetningene sier jeg att PS3 har en skjult kostnad hvis man skal ha en stor spillsamlig og kan når som helst spille alle spille uten å måtte avinstallere noe annet Dette var da veldig satt på spissen. Er ganske gøy at du tar frem overpriset konsoll. For hvis man skal gå til det skrittet å tenke på skjulte kostnader så er ikke MS så veldig mye bedre. Har alle svin på skogen for å si det sånn. Hvis man sitter i hjemmet med trådløs nettverk og vil spille litt online med vennene sine så er ikke det veldig billig. Ført må man ha trådløs adapter som koster ca 700,- Så kommer Live Gold i tillegg, som legger til 59,- i måneden om jeg ikke tar helt feil. Noe som gjør at vi får en ganske stor pris for å spille online. Selvsagt må man ikke installere noe, så det er litt off topic sånn sett. Men ville bare ta frem at ikke alle konsollene er så billige som de fremstår. Skal man ha ekstra kontroller til Wii så må man jo nesten selge sjela for å få nunchuck og Wii Mote, så "skjulte" ekstrakostnader er det for alle. Nå tviler jeg på at plassen blir et stort problem, selv om noen spill krever en installasjon. Det er ikke så veldig mange som KREVER, men mange som har det som en mulighet. Noe jeg synes er posetivt. Hvis man ikke skal være helt pirkete så tror jeg ikke folk spiller 100 spill samtidig. Som regel er det et par spill som er gjengangerne en periode, og da er det bare å skifte litt innholdet på hardisken. Det er ikke så veldig mye arbeid, så for den vanlige brukeren, så er ikke dette så negativt som du desperat prøver å fremstille det som. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 er dette noko krise då..? berre å kjøpe spillet til x360 det.. å alle gode spill blir multiplatform i framtida uansett.. Nei! Blir alle xbox 360 og ps3 only spillene dårlige Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Multiplatformere har en tendens til å suge lut. Var mye bedre back in the days når det florerte med konge eksklusive spill til de forskjellige konsollene. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Veldig positivt at man har mulighet til å installere, men tvungen installasjon bør kun være forbeholdt de aller mest teknisk ambisiøse spillene. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Veldig positivt at man har mulighet til å installere, men tvungen installasjon bør kun være forbeholdt de aller mest teknisk ambisiøse spillene. Helt enig. De kunne satt en grense på f.eks. 1GB, der de måtte ha særskilt tillatelse for å overskride det. Verken Devil May Cry 4 eller Hot Shots Golf er i en slik særstilling. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvis man blir tvunget til å installere disse greiene til Hot Shots Golf 5, vil man da kunne spille spillet uten disken? Skjønte ikke helt hva som var poenget med dette... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Det gir kortere lastetid slik at det blir mindre venting. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 En annen ting jeg reagerer på.. 20 pøkkings minutter?!?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå