Myxo Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Noen som kan gi meg en link eller forklaring på hvordan feilsøking av PC skal foregå? Jobber med hardwareoppgave på skolen Lenke til kommentar
Destro Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 begyn med det helt enkle vis du ikke har en antydning på hva som er feil. Det vil si strøm kabelen og jobb deg inn over eller vis du har en anelse på hva som er feil. vis pc har strøm og skjermen er svart og den starter ikke normalt se etter som ramen er skikkelig i. ellers se etter om ide kabbelen er sat i feil på hovedkortet. eventuelt om pci, isa kortene er skikkelig i og så videre. Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Har løst problemene... Det var forsåvidt ikke noe problem. Problemet er at jeg skal redgjøre for feilsøking i PC. Tenkte å gå litt dypere enn kun kabler og mangel på kort... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Feilsøking: Riv ut alt som ikke er naglefast, og start opp. Hvis det virker, plugg inn en og en ting til det ikke virker mer. Da vil du til slutt sitte igjen med et stykk defekt hw. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Feilsøking: Riv ut alt som ikke er naglefast, og start opp. Hvis det virker, plugg inn en og en ting til det ikke virker mer. Da vil du til slutt sitte igjen med et stykk defekt hw. Bra forklaring - akkurat som jeg skulle ha sagt det selv :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå