CWH Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 1 stk til kjære mor. dessverre utsolgt nå jeg skulle bestile til svogers. Lenke til kommentar
compesce mentem Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ringte nettop netshop. ALT var utsolgt, og de sa det gikk sirka 1 i minuttet. Å ventet ikke flere inn med det samme. Men de prøver. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Kan noen linke til denne netshopmaskinen? Jeg finnern ikke http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=97619 Det er imidlertid ikke på lager før 14. februar. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 For 3k kunne de gjerne kuttet ut Vista, og lagt inn en bedre CPU eller mer minne for min del. AtW Subsidieres ikke maskiner som kommer med MS OS da uansett? Om du virkelig trodde MS betalte produsenten for å legge med Windows, må du tro om igjen. Riktig nok blir det billigere å kjøpe maskin + win i samme slengen, men det kommer av at produsenten kjøper mange lisenser. Maskinen kan i prinsipp fort bli 5-600kr billigere uten windows. Det hadde vært knall, fordi som har en lisens fra før eller som ønsker linux. Uansett, prisen var langt i fra noe å klage på uansett. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Og slik gikk det med Netshops tilbud... Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Lefdal har et skikelig bra tilbud og http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...gory_tabcontent Hp compaq med xp sempron 3400+ som er vel vesentlig bedre enn celeron samt et dugent gf 6150 skjermkort riktignok 1 gb minne men minne er billig og lett å oppgradere. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) tror noen det går ann å få xp til å kjøre på denne med drivere osv? jeg antar at vista basic er tyngre å drive enn xp, dette hadde vært en mulig kandidat om det gikk, men hvis ikke vista basic er tyngre enn xp så er det ikke noe problem. ps: vet noen om det går ann å kjøre xp på zepto sin maskin? Endret 8. februar 2008 av megaloman Lenke til kommentar
gummitarzan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vil en Celeron M530 klare å spille .mkv filer i HD kvalitet uten hakking? Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Lefdal har et skikelig bra tilbud og http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...gory_tabcontent Hp compaq med xp sempron 3400+ som er vel vesentlig bedre enn celeron samt et dugent gf 6150 skjermkort riktignok 1 gb minne men minne er billig og lett å oppgradere. laptoppen du linker til kan ikke oppgraderes mer i ram dessvere Lenke til kommentar
geil Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Lefdal har et skikelig bra tilbud og http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...gory_tabcontent Hp compaq med xp sempron 3400+ som er vel vesentlig bedre enn celeron samt et dugent gf 6150 skjermkort riktignok 1 gb minne men minne er billig og lett å oppgradere. Har du noen kilde på påstanden om at "Sempron 3400+ er ... vesentlig bedre enn Celeron (M 540)"? Celeron M 540 er nemlig en Core2 prosessor om enn med kun en kjerne, 1 MiB L2 cache og 133 MHz FSB. Jeg skulle tro at den yter bedre enn Sempronen det er snakk om. "Celeron suger" gjelder ikke lenger uten videre. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 En sempron støtter vel cool and quiet, noe celeron ikke gjør med speedstep. At en prosessor kan klokkes ned og dermed redusere strømforbruk synes jeg er svært viktig i en laptop. Så når det gjelder billig cpuer i laptop, synes jeg AMD "vinner". Men En core 2 duo er fortsatt overlegen om man skal ha en "skikkelig" CPU. Det er ikke bare ytelse som teller i en laptop. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Lefdal har et skikelig bra tilbud og http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...gory_tabcontent Hp compaq med xp sempron 3400+ som er vel vesentlig bedre enn celeron samt et dugent gf 6150 skjermkort riktignok 1 gb minne men minne er billig og lett å oppgradere. laptoppen du linker til kan ikke oppgraderes mer i ram dessvere Joda sjekk fakta neste gang Minnefordeling (2 x 512 MB) Bare å slape inn et kitt på 2x1gb Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Joda sjekk fakta neste gang Minnefordeling (2 x 512 MB)Bare å slape inn et kitt på 2x1gb Under spesifikasjoner; Maksimalt oppgraderbart minne i MB: 1024 Hovedkort som støtter maks 1gb ?? Endret 9. februar 2008 av Sigurd2 Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Aldri stol på lefdal gå heller på produsentenes hjmmesider til og med de som jobber på lefdal har ikke peiling Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Helt enig med Onkel Jon. Butikkansatte er profesjonelle selgere av alt fra fotbad-maskiner og mikrobølgeovner til bærbare PC-er. De skal ha deg til å kjøpe noe fordi de og butikken tjener penger på det. Ikke fordi de er spesielt opptatt av produktene de selger og vil være din kompis i noen minutter og gi deg de objektive beste rådene. De er der kun av en grunn: lønn. Skal man ha gode råd og objektivitet så bør man oppsøke nøytrale plasser og gjøre seg opp en mening basert på mange personers tilbakemeldinger. F.eks på et forum eller ved å lese noen tester. Har man den kildekritiske delen av hjernen slått på og ser tipsene opp mot eget behov og budsjett så tror jeg det blir langt mellom dårlige kjøp. Jeg har en mørk fortid som selger i en elektrokjede (sommerjobb for mange år siden) så jeg vet hvor partisk og råtne råd selgere gir. Selgere har ofte en spesiell "selgerkultur". Etter den sommerjobben har jeg sluttet helt å prate med selgere i butikker med mindre jeg skal spørre om pris på varer uten prislapp eller sånne ting. Lenke til kommentar
HanssA Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvorfor står det på Netshop at den koster 3995,- når de skriver i artikkelen at den koster 2995,-? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 De har solgt ut alle maskinene de hadde inne (ca 400), så derfor har de vel satt normalprisen tilbake. Lenke til kommentar
rscue Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=345270 den har 2 gb minne og litt større hd. virker også som et greit tilbud. synd at netshop ikke vil ta inn nytt parti til den prisen. Eller at flere større netbutikker vil være med på pr jippoen. Uansett det er nå Zepto som har markedets billigste pcen så Zepto vant denne kampen da netshop ikke har sitt tilbud lenger.. RScue Lenke til kommentar
xtrail2 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Det hjelper ikke hva Netshop kommer med når de ikke vet hva kunde behandling er og med den elendige servicen.. Med reparasjons tid på Pc på 7 mnd. og masse løgner.. Jeg sier bare til alle Styr langt unna Netshop... Styr unna...... Netshop vil ikke være dårligere enn Zepto, og blir med i kampen om å tilby Norges billigste bærbare. Les mer Endret 2. august 2008 av xtrail2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå