Dahl Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Netshop vil ikke være dårligere enn Zepto, og blir med i kampen om å tilby Norges billigste bærbare. Les mer Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Rimte ikke helt med dualkjerne for den prisen nei.. NB NB ! Denne maskinen leveres med Celeron M540-prosessor, ikke en C2D T2330 som tidligere oppgitt !!!! Beklager feilen, det er oss hos Netshop som har feilet når vi la opp PC-en ! ..uansett er det bare løp og kjøp (maks 2 stk. pr. kunde). EDIT: He he, Dell tilbyr fri frakt og Vista Home Premium (må vel også ha 2GB ram som koster 460 kroner). Endret 8. februar 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Dell er med gøy:D Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vil disse PC'ene klare CS 1.6 uten lagg? Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Dell er med gøy:D Men moms er ikke inkludert hos Dell=) Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Dell er med gøy:D Vostro maskinene er tross alt priset Eks mva. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vil disse PC'ene klare CS 1.6 uten lagg? Da vil nok ikkje hakke nei, men med CS:S så vil det kanskje være litt mindre fps... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 For 3k kunne de gjerne kuttet ut Vista, og lagt inn en bedre CPU eller mer minne for min del. AtW Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 si fra når dem når 1500... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 For 3k kunne de gjerne kuttet ut Vista, og lagt inn en bedre CPU eller mer minne for min del. AtW Subsidieres ikke maskiner som kommer med MS OS da uansett? Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Den hos dell står det vel "Eks. mva og frakt" på, og da er man oppe i 4000 kr? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg konfigurerte i alle fall en av vostro 1000ene til 2998 eller noe slikt ink. moms.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Rar timing på priskrigen... Hadde denne begynt før VGS skoleåret startet (dvs august 07) så hadde det nok blitt litt bedre(/billigere) for mange elever. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 For 3k kunne de gjerne kuttet ut Vista, og lagt inn en bedre CPU eller mer minne for min del. AtW Helt enig. En slik maskin hadde jeg uansett brukt som en tjener av noe slag og hadde følgelig droppa Vista. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg konfigurerte i alle fall en av vostro 1000ene til 2998 eller noe slikt ink. moms.. Linken lenger oppe gikk til vostro 1500. Jeg kom til 3500 for vostro 1000 inkl frakt med billigst konfigurasjon. Den har ikke dvdbrenner. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 For 3k kunne de gjerne kuttet ut Vista, og lagt inn en bedre CPU eller mer minne for min del.Subsidieres ikke maskiner som kommer med MS OS da uansett? Subsidiet foregår på den måten at produsenten får rabatt på Windows OEM. Dvs at maskinens totaltpris uansett vil øke når man legger til Windows OEM. Maskinen blir ikke billigere enn uten MS OS. Jeg er helt enig med ATW at det hadde vært bedre om man fikk mer CPU eller mer minne i stedet for OS. Evt. andre oppgraderinger som DVD-leser til DVD-brenner, trådløst netteverk, større harddisk, raskere grafikk, større batteri eller andre ting. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg har vertfall bestilt en til samboern til bursdag. Burde være perfekt for bruk til internett, msn, musikk og film. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jeg konfigurerte i alle fall en av vostro 1000ene til 2998 eller noe slikt ink. moms.. Linken lenger oppe gikk til vostro 1500. Jeg kom til 3500 for vostro 1000 inkl frakt med billigst konfigurasjon. Den har ikke dvdbrenner. Tok du 1 års garanti istedet for 3? Reklamasjonsrett har man uansett... Endret 8. februar 2008 av MrLee Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kan noen linke til denne netshopmaskinen? Jeg finnern ikke Lenke til kommentar
Slettet profil Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Da var Netshopmaskinen bestilt. Kjekk og ha i bilen, koster omtrent det samme som en bærbar DVD spiller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå